MEDIAWORKING

MEDIAWORKING

Studia na kierunku mediaworking możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym), niestacjonarnym oraz online

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
    Czas trwania
    Collegium Da Vinci w Poznaniu

    Collegium Da Vinci w Poznaniu

    Mediaworking stopień: (I) , czas trwania: 3 lata ,
    forma: stacjonarne, niestacjonarne, online

    Ścieżki kształcenia na kierunku mediaworking

    MEDIAWORKING studia-kierunek studiów

    Studia na kierunku Mediaworking to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

    Studia na kierunku mediaworking
    Rok akademicki 2024/2025
    Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne, online
    Poziom studiów studia I stopnia
    Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)

    Uczelnie

    Studia na kierunku mediaworking możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym), niestacjonarnym oraz online | mediaworking - uczelnie >

    Specjalności

    Współczesne studia mediaworking charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.

    Popularne specjalności na kierunku mediaworking: social media manager, zarządzanie w e-sporcie.

    JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

    *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

     

    szczegółowe wymagania na uczelniach

    MEDIAWORKING - zasady rekrutacji

    • Terminy rekrutacji

    • Czas trwania

    • Przedmioty maturalne

    • Limity

    • Progi

    WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU MEDIAWORKING

    Czego nauczysz się podczas studiów na kierunku mediaworking?

    Dzięki temu, że mediaworking to niezwykle interdyscyplinarny kierunek, na którym zdobędziesz wiedzę i zyskasz praktyczne umiejętności z obszaru wielu dziedzin związanych z mediami, dziennikarstwem i marketingiem.

    Jako student będziesz uczęszczał na liczne, ciekawe i rozwijające wykłady i warsztaty z zakresu różnych dyscyplinW trakcie kursu, przede wszystkim dowiesz się więcej na temat specyfiki nowych mediów i zaznajomisz się z zagadnieniem marketingu online i zastosowania potencjału mediów społecznościowych.

    Ponadto, pogłębisz swoją wiedzę o branży public relations i technik stosowanych w reklamie. Co więcej, będziesz musiał dokonać wyboru specjalizacji, która będzie najlepiej dopasowana do twoich potrzeb i planów zawodowych.

    Zadecydujesz pomiędzy ścieżką social media manager, a marketing automation. Uzyskaną wiedzę teoretyczną będziesz mógł wykorzystać podczas obowiązkowych praktyk studenckich, które zrealizujesz w wybranej przez siebie firmie.

     

    Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie takim jak:

    • znajomość nowoczesnych technologi informatycznych
    • znajomość podstaw marketingu
    • znajomość specyfiki portali społecznościowych
    • umiejętność praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy
    • znajomość języka obcego
    • umiejętność pracy z klientem biznesowym
    • umiejętności menadżerskie

    Jak wyglądają studia na kierunku mediaworking?

     

    1. Typ i tryb studiów

    Kierunek mediaworking można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. W przypadku syudiów stacjonarnych zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.

    Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie oscylować wokół nauk humanistycznych.

     

    Studia na kierunku mediaworking możemy podzielić na:

    1. Poziom:

     

    2. Forma:

     

    Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

    Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

    Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

     

    2. Program studiów i przedmioty

    Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku mediaworking: socjologia, marketing i techniki sprzedaży, zarządzanie projektami marketingowymi, nowe media, optymalizacja profili społecznościowych.

    Jako student kierunku mediaworking będziesz miał dostęp do bogatej oferty zajęć akademickich o tematyce związanej z naukami humanistycznymi, społecznymi czy informatycznymi. W planie znajdą się między innymi następujące przedmioty:

    • public relations
    • społeczne wymiary sieci
    • psychologiczne konteksty internetu
    • psychologia społeczna

    Program kształcenia zakłada również realizacje obieralnych modułów specjalizacyjnych, których aktualną ofertę znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych, wybranych uczelni wyższych.

     

    3. Nabywane umiejętności

    W czasie studiów na kierunku mediaworking rozwiniesz cenne umiejętności praktycznych. Przede wszystkim rozwiniesz zdolności z zakresu marketingu, zarządzania i public relations.

    Ponadto dowiesz się, w jaki sposób obsługiwać różnego rodzaju media społecznościowe. Studenci poznają także zasady tworzenia wybranych form dziennikarskich. Uzyskaną wiedzę i kwalifikacje wykorzystasz podczas obowiązkowych praktyk studenckich.

     

    4. Dla kogo ten kierunek

    Media ze względu na swoją rolę opiniotwórczą i docieraniem do dużego grona odbiorców, często określane są mianem czwartek władzy. Na przestrzeni lat, popularność zyskiwały różne formy przekazywania informacji medialnej. Początkowo była to prasa i radio, a później ich rolę przejęła telewizja.

    Jednak prawdziwa rewolucja nastąpiła wraz z pojawieniem się internetu, który umożliwiał nieograniczony dostęp do wielu, różnych źródeł informacji, a rozwój portali społecznościowych zapoczątkował nowy typ marketingu i przyniósł wiele ciekawych możliwości.

    Rozwój nowoczesnych technologi informatycznych zdeterminował wzrost zapotrzebowania na specjalistów z obszaru nowych mediów. Jako odpowiedź na tego typu potrzeby powstał niezwykle innowacyjny i perspektywiczny kierunek mediaworking.

    Jeżeli więc jesteś osobą o wielu zainteresowaniach i chciałbyś związać swoją zawodową przyszłość z szeroko rozumianymi mediami internetowymi, to studia na tym kierunku będą dla ciebie odpowiednim wyborem.

     

    5. Gdzie studiować mediaworking

    Popularne uczelnie na których można studiować kierunek mediaworking:

    Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

    Studia na kierunku mediaworking trwają 3 lata (studia I stopnia).

    Studia pierwszego stopnia na kierunku mediaworking będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata.

    JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU MEDIAWORKING:

    Jaka praca po tym kierunku?

    Po ukończeniu studiów na kierunku mediaworking będziesz miał kompleksowe wykształcenie i zyskasz wszechstronną wiedzę na temat marketingu, reklamy i nowych mediów.

    Uzyskane kompetencje i zdobyte doświadczenie sprawią, że bez problemu znajdziesz zatrudnienie w wielu interesujących i perspektywicznych branżach. Jako absolwent będziesz mógł podjąć pracę w dziale IT. Ponadto, idealnie odnajdziesz się w sektorze public relations oraz marketingu i reklamy.

    Równie ciekawym rozwiązaniem jest wybór zawodu specjalisty do spraw sprzedaży internetowej lub relacji z klientem biznesowym. Ponadto, możesz rozpocząć międzynarodową karierę, w światowych firmach i korporacjach, jak i poza granicami kraju.

    Po ukończeniu studiów pierwszego stopnia możesz kontynuować naukę na studiach magisterskich lub podyplomowych i zdobywać dalsze wykształcenie i zyskać ciekawsze perspektywy zawodowe.

     

    Absolwent kierunku mediaworking znajdzie zatrudnienie jako/w takich miejscach jak:

    • media
    • dział reklamy i public relations
    • dział marketingu
    • dział IT
    • specjalista do spraw sprzedaży internetowej
    • specjalista do spraw relacji z klientem w biznesie internetowym
    • międzynarodowe firmy i korporacje

    Poziom i forma studiów

    Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

    Mediaworking studia niestacjonarne

    Mediaworking studia stacjonarne

    Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

    Mediaworking studia I stopnia

    Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku mediaworking

    Filtrowanie
    Województwo
    Miasto
    Poziom studiów
    Forma studiów

    Zobacz inne kierunki dziennikarstwo i informacja

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Zobacz inne kierunki dziennikarstwo i informacja - podyplomowe

    Filtrowanie
    Województwo
    Poziom studiów

    Miasta, które oferują studia na kierunku MEDIAWORKING

    Teraz najważniejsze

    kalkulator maturalny

    matura 2025

    arkusze maturalne

    wyniki matur 2024

    rekrutacja na studia

    studia

    kierunki studiów

    studia podyplomowe

     

    Ciekawe

     


    gdzie studiować

     

     

    Nadchodzące wydarzenia

    Komentarze (0)