Zarządzanie
Warszawa
Pokaż
Studia na kierunku Zarządzanie - socjologia biznesu i mediów to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Dalsza część artykułu pod reklamą
Czego nauczysz się podczas studiów na kierunku zarządzanie-socjologia biznesu i mediów?
W trakcie studiów będziesz miał okazję rozwinąć swoją wiedzę z obszaru zarządzania, znajomości tendencji panujących w tradycyjnych i nowych mediach oraz innych aspektów składających się na te niezwykle bogatą i wieloaspektową dyscyplinę, jaką jest socjologia biznesu i mediów.
W ofercie kursu przewidziano wiele interesujących i niezwykle rozwijających zajęć oscylujących wokół zarządzania w mediach, marketingu czy dziennikarstwa.
Ponadto zagłębisz się w meandry kultury masowej i popularnej i dowiesz się jak funkcjonuje ona we współczesnych mediach. Oprócz wiedzy kierunkowej, rozwiniesz także swoje zdolności językowe na lektoracie z języka angielskiego, co zwiększy twoje szanse na międzynarodową karierę.
Uzyskaną wiedzę teoretyczną będziesz mógł wykorzystać podczas obowiązkowych praktyk studenckich, dzięki którym zdobędziesz cenne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie takim jak:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Kierunek zarządzanie-socjologia biznesu i mediów można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym, dzięki czemu każdy będzie mógł wybrać opcję dopasowaną do swoich potrzeb i planów. W przypadku studiów stacjonarnych zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku. Natomiast wybierając studia niestacjonarne, na naukę poświęcisz wybrane piątki, soboty i niedziele semestru.
Studenci, którzy aplikują na powyższe studia zdobędą wszechstronne wykształcenie z obszaru nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu.
Studia na kierunku Zarządzanie - socjologia biznesu i mediów możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.
Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.
Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku zarządzanie - socjologia biznesu i mediów: podstawy marketingu, mikroekonomia, mediaworking, metodologia badań społecznych, makroekonomia.
Program nauczania na kierunku zarządzanie-socjologia biznesu i mediów został w pełni dopasowany do realiów współczesnego świata i potrzeb stawianych przez obecny rynek pracy. Studenci, którzy aplikują na powyższe studia zdobędą interdyscyplinarną wiedzę z obszaru nauk o zarządzaniu, ekonomii czy nowych mediów. W siatce zajęć znajdzie się wiele interesujących przedmiotów z tego obszaru tematycznego, między innymi:
Jako student zapoznasz się ze specyfiką funkcjonowania nowych mediów oraz sposobem formułowania i przekazywania informacji. Ponadto, dowiesz się więcej na temat finansów i rachunkowości oraz ich roli w prowadzeniu biznesu.
Jao student kierunku zarządzanie-socjologia biznesu i mediów wykształcisz także cenne umiejętności praktyczne i kwalifikacje zawodowe. W czasie studiów rozwiniesz swój warsztat dziennikarski i nauczysz się formułowania przekazów informacyjnych, zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej. Ponadto, zdobędziesz kompetencje z obszaru zarządzania i marketingu.
Studenci nauczą się także korzystać z nowoczesnych technologii informatycznych oraz systemu Big Data, który znajdują powszechne zastosowanie w biznesie. Integralną część studiów będą stanowić praktyki, które zrealizujesz w wyznaczonym do tego miejscu pracy.
Media to według ogólnej definicji to środki społecznego komunikowania o szerokim zasięgu. Można zaliczyć do nich zarówno tradycyjne formy, takie jak prasa, radio czy telewizja, a także nowoczesny i zyskujący coraz większą siłę opiniotwórczą, internet.
Nie bez powodu przez wielu nazywane są czwartą władzą, ponieważ pełnią one bardzo ważną rolę w kształtowaniu poglądów społeczeństwa i tym samym można przypisać im niezwykle istotną funkcję informacyjną i opiniotwórczą.
W związku z coraz większą popularnością nowych mediów, wprost proporcjonalnie wzrasta zapotrzebowanie na specjalistów, którzy doskonale orientowaliby się w tendencjach panujących na rynku medialnym i potrafiących nimi zarządzać.
Jako odpowiedź na tego typu potrzeby, powstał niezwykle interesujący i prestiżowy kierunek, zarządzanie-socjologia biznesu i mediów, którego program skierowany jest do wszystkich osób o szerokich i wielopłaszczyznowych zainteresowaniach i sprecyzowanych planach zawodowych.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Studia na kierunku Zarządzanie - socjologia biznesu i mediów trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).
Kierunek zarządzanie-socjologia biznesu i mediów można realizować zarówno na pierwszym, jak i drugim stopniu. Jeżeli zdecydujesz się na pierwszą opcję, na naukę poświęcisz trzy lata, czyli sześć semestrów. Po upływie tego czasu i obronie pracy dyplomowej zdobędziesz tytuł licencjata. Natomiast studia drugiego stopnia trwają dwa lata i kończą się uzyskaniem tytułu magistra.
Dalsza część artykułu pod reklamą
Jaka praca po tym kierunku?
Jako absolwent tych przyszłościowych i innowacyjnych studiów będziesz posiadał gruntowne wykształcenie i bogatą wiedzę z obszaru zarządzania mediami i biznesem.
Uzyskane kompetencje i doświadczenie zawodowe sprawi, że z łatwością znajdziesz zatrudnienie w wielu interesujących i prężnie działających branżach. Po ukończeniu studiów będziesz kompleksowo przygotowany do objęcia stanowisk kierowniczych i menadżerskich.
Ponadto, idealnie odnajdziesz się w pracy w agencjach reklamowych oraz działach marketingowych, zarówno małych firm, jak i dużych, międzynarodowych korporacji. Równie ciekawym rozwiązaniem może być zatrudnienie w firmach konsultingowych, portalach i sklepach internetowych, czy w różnego rodzaju mediach.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego otworzy Ci drzwi do międzynarodowej kariery. Co więcej po ukończeniu studiów pierwszego stopnia możesz kontynuować naukę na studiach magisterskich i zyskać nowe, lepsze perspektywy zawodowe.
Absolwent kierunku Zarządzanie - socjologia biznesu i mediów znajdzie zatrudnienie jako/w takich miejscach jak:
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Dalsza część artykułu pod reklamą
Miasta, które oferują studia na kierunku ZARZĄDZANIE - SOCJOLOGIA BIZNESU I MEDIÓW
Dalsza część artykułu pod reklamą
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia
Zapisałam się niedawno na Socjologię online na WSKZ. W sumie zawsze mnie to ciekawiło, ale obawiałam się powrotu na studia ze względu na konieczność dojazdów. Mieszkam pod Warszawą i obawiałam się, że nie pogodzę czasowo pracy z nauką. A tak, studiuję zdalnie, przerabiam materiały we własnym tempie i po dniu w pracy nie muszę już nigdzie wychodzić. Przyznam, że taka nauka, to przyjemność.