ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

Dodaj do ulubionych

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ studia - kierunek studiów

Studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą
Rok akademicki 2022/2023
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą rozpocznie się 1 czerwca 2022 r. i potrwa do 11 września 2022 r. | zarządzanie mediami i reklamą - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku lub specjalności zarządzanie mediami i reklamą możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | zarządzanie mediami i reklamą - uczelnie >

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Aby zostać studentem tego nowatorskiego i przyszłościowego kierunku musisz przedstawić dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu pokrewnych dyscyplin naukowych.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Zarządzanie mediami i reklamą stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Zarządzanie mediami i reklamą studia niestacjonarne

Zarządzanie mediami i reklamą studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Zarządzanie mediami i reklamą studia II stopnia

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą

Forma studiów
Poziom studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ PODCZAS STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ:

Jako student będziesz miał możliwość uczestniczenia w licznych, niezwykle ciekawych zajęciach, warsztatach praktycznych oraz wykładach, dzięki którym ugruntujesz i rozwiniesz swoją dotychczasową wiedzę oraz zyskasz nowe, cenne umiejętności i kwalifikacje zawodowe.

Program kursu został podzielony na dwa moduły tematyczne. Pierwszy z nich oscyluje wokół zagadnień powiązanych z obszarem zarządzania, naukami prawnymi czy ekonomią. Natomiast, na kolejnym bloku będziesz miał okazję zaznajomić się z historią sztuki i mediów oraz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu marketingu i reklamy.

W toku nauki będziesz musiał także zdecydować się na jedną z dostępnych specjalizacji zawodowych, która będzie jednocześnie najlepiej dopasowana do twoich potrzeb i planów zawodowych.

Zadecydujesz pomiędzy zarządzaniem mediami, a zarządzaniem reklamą. Uzyskaną wiedzę teoretyczną wykorzystasz także podczas obowiązkowych praktyk studenckich, dzięki którym zdobędziesz cenne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

  • wiedza z zakresu zarządzania biznesem i zasobami ludzkimi
  • znajomość różnorodnych form medialnych
  • wiedza z zakresu historii sztuki
  • znajomość nowoczesnych technik marketingowych
  • wiedza z zakresu ekonomii i finansów
  • znajomość nowoczesnych programów informatycznych
  • wiedza z zakresu nauk prawnych
  • umiejętności miękkie
  • znajomość specjalistycznej terminologii
  • znajomość języka obcego

Jak wyglądają studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą?

 

1. Typ i tryb studiów

Chociaż kierunek Zarządzanie mediami i reklamą wydaje się przyszłościowy, a poruszane w jego ramach zagadnienia wychodzą naprzeciw wymaganiom współczesności, to jednak dość rzadko występuje w ofertach edukacyjnych uczelni. Dość rzadko również studenci otrzymują wybór formy kształcenia i zazwyczaj kierunek ten realizowany jest w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. W przypadku studiów stacjonarnych zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku, od godzin porannych. W przypadku studiów niestacjonarnych, zajęcia odbywać się będą podczas weekendowych zjazdów.

 

Studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia II stopnia (magisterskie)

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne

 

Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

 

2. Program studiów i przedmioty

Zarządzanie mediami i reklamą to kierunek o bogatym programie kształcenia. Stanowi odpowiedź na zmieniające się warunki społeczne, w tym szeroko pojętą mediatyzację, rozwój struktur społeczeństwa informacyjnego, zwiększającą się rolę instytucji medialnych w życiu społecznym i gospodarczym. Studenci uczestniczą w zajęciach, które dotyczą:

  • prawa mediów,
  • zarządzania organizacją medialną,
  • prawa reklamy,
  • projektowania badań naukowych,
  • zarządzania strategicznego,
  • współczesnych trendów w kulturze.

 

Ponadto, w harmonogramie zajęć można odnaleźć zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją kampanii medialnej, tworzeniem strategii nowego biznesu oraz planowania i organizacji kampanii reklamowej.

 

3. Nabywane umiejętności

Zarządzanie mediami i reklamą to propozycja dla tych, którzy chcą zrozumieć oraz odnaleźć się w sektorze, który dynamicznie się rozwija. Aby osiągnąć cel i pojąć funkcjonowanie mediów i reklamy potrzebna jest wiedza znacznie szersza, dlatego kierunek ten zbudowany jest nie tylko na zagadnieniach związanych z działalnością mediów i przestrzeni reklamowej, ale również zagadnieniach dotyczących prawa, ekonomii, finansów i komunikacji społecznej. To kierunek z gałęzi nauk o zarządzaniu, ale o znacznie szerszym obszarze zainteresowań

 

4. Dla kogo ten kierunek

Reklama często przez wielu określana jest dźwignią handlu. W powyższym, stwierdzeniu jest bardzo dużo prawdy, ponieważ większość współczesnych konsumentów sugeruje się reklamą i dostępnymi opiniami przy wyborze konkretnego produktu lub usługi.

Współcześnie, w dobie rozwoju nowych form medialnych i doskonalenia się tych już od dawna funkcjonujących na rynku, branża reklamowa odradza się na nowo i wprowadza innowacyjne metody i techniki działania, co ma pozytywny wydźwięk zarówno dla klientów, jak i przedsiębiorców.

Ze względu na tego typu zmiany i tendencje panujące w tym obszarze, rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu znajomości mediów i technik reklamowych, którzy potrafiliby skutecznie wykorzystać swoją wiedzę w przyszłym życiu zawodowym.

Odpowiedzią na te i podobne potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy są innowacyjne i przyszłościowe studia na kierunku zarządzanie mediami i reklamą.

Ich program skierowany jest do wszystkich osób o wszechstronnych zainteresowaniach i kreatywnym myśleniu, które chciałyby związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającą się branżą reklamową. Jeżeli więc należysz do tego grona, to koniecznie weź udział w rekrutacji!

 

5. Gdzie studiować Zarządzanie mediami i reklamą

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek Zarządzanie mediami i reklamą:

Ile trwają studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą?

Studia na kierunku Zarządzanie mediami i reklamą trwają 2 lata (studia II stopnia).

Zarządzanie mediami i reklamą to kierunek, który dostarcza szerokiej wiedzy. Dzięki niemu można nabyć umiejętności menedżerskich, a także wiedzy na temat świata mediów i reklamy. Pomimo tego, że program kształcenia jest obszerny to kierunek ten występuje zwykle w formie studiów drugiego stopnia i trwa dwa lata, czyli cztery semestry.  Warto jednak zaznajomić się szeroko i dogłębnie z katalogami dydaktycznymi uczelni. Dzięki temu łatwiej nam będzie wybrać zarówno formę, jak i tryb kształcenia.

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO UKOŃCZENIU STUDIÓW NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ:

Po ukończeniu studiów na kierunku zarządzanie mediami i reklamą będziesz miał gruntowną wiedzę i kompetencje z zakresu zarządzania, marketingu, czy znajomości różnorodnych form medialnych. Uzyskane umiejętności i kwalifikacje zawodowe sprawią, że bez problemu znajdziesz zatrudnienie w wielu prężnie rozwijających się branżach.

Przede wszystkim zostaniesz kompleksowo przygotowany do objęcia stanowisk kierowniczych i menadżerskich w dowolnych formach, korporacjach czy instytucjach.

Ponadto, idealnie odnajdziesz się jako pracownik agencji reklamowych oraz działów marketingu i PR. Równie ciekawą opcją jest związanie swojej przyszłości z mediami, między innymi radiem, prasą, telewizją, a nawet portalami internetowymi.

Bardzo dobra znajomość języka obcego otworzy Ci drzwi do międzynarodowej kariery, w niemal każdym zakątku świata. Dodatkowo, po ukończeniu studiów magisterskich możesz kontynuować naukę na studiach doktoranckich i tym samym rozpocząć działalność naukową.

 

Absolwent kierunku Zarządzanie mediami i reklamą znajdzie zatrudnienie jako/w takich miejscach jak:

  • agencje reklamowe
  • działy marketingu i PR
  • stacje radiowe
  • portale internetowe
  • telewizja
  • wydawnictwa
  • redakcje czasopism
  • firmy i korporacje międzynarodowe
  • organizacje pozarządowe

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing - podyplomowe

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE MEDIAMI I REKLAMĄ

Komentarze (0)

Popularne

studia

matura 2022

 

Teraz najważniejsze

matura 2023

zmiany na maturze 2023

wyniki matur 2022

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia