E-biznes studia - specjalność / ścieżka kształcenia

E- biznes to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące pozyskać obszerną wiedzę na temat funkcjonowania firm w gospodarce cyfrowej, a także rozwinąć umiejętności niezbędne do prowadzenia działalności biznesowej w Internecie. Studia stanowią zróżnicowany obszar, bowiem poruszane zagadnienia reprezentują różne dziedziny, w tym między innymi nauki o zarządzaniu i jakości, nauki ekonomiczne i finanse oraz informatykę. Osoby wybierające tę ścieżkę kształcenia zaznajamiają się między innymi z: mechanizmami ludzkich zachowań w organizacji, zachowaniem konsumentów w Internecie, narzędziami informatycznymi umożliwiającymi prowadzenie działań gospodarczych w przestrzeni wirtualnej.

Studenci E- biznesu zdobywają złożoną wiedzę, ale oprócz tego rozwijają jasno określone umiejętności. O jakie umiejętności chodzi? Przede wszystkim o umiejętności planowania, organizowania i kontrolowania przedsięwzięć biznesowych w przestrzeni wirtualnej, pozyskiwania, przetwarzania i analizowania danych, opracowywania strategii marketingowych czy zarządzania zespołami.

Absolwenci E- biznesu posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować na różnych stanowiskach, między innymi: menedżera do spraw e- biznesu, specjalisty do spraw sprzedaży internetowej, specjalisty do spraw e- marketingu, menedżera do spraw zarządzania IT czy menedżera do spraw e- commerce. Obowiązki zawodowe mogą wykonywać w firmach internetowych, firmach konsultingowych, firmach technologicznych czy też w tradycyjnych firmach wykorzystujących Internet i inne technologie teleinformatyczne w swojej działalności.

 

Uczelnie, gdzie E-BIZNES jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Politechnika Opolska

Politechnika Opolska

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

Marketing i komunikacja rynkowa stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne

Specjalności na kierunku marketing i komunikacja rynkowa

Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

Informatyka i ekonometria stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)