Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing i sprzedaż to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień dotyczących działań marketingowych oraz procesu budowania sprzedaży. Studenci poznają zasady projektowania badań marketingowych, instrumenty pomiarowe, formy i metody zarządzania produktem na różnych etapach jego rozwoju, zasady zarządzania projektami, jak również prawne i organizacyjne aspekty przedsiębiorczości.
Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: zagadnieniom prawa handlowego, finansom, zachowaniu konsumentów, badaniom marketingowym, strategiom sprzedaży, zasadom analizy rynku i konkurencji, technikom sprzedaży, komunikacji marketingowej czy negocjacjom biznesowym. Studenci nabywają umiejętności w zakresie optymalizacji procesów, optymalizacji pracy zespołów, budowania strategii marketingowych, zarządzania projektami, zarządzania obsługą klienta, jak również posługiwania się narzędziami i technikami sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
Marketing i sprzedaż to ścieżka kształcenia, po ukończeniu której absolwenci mogą pracować w działach sprzedaży, agencjach marketingowych, agencjach reklamowych czy działach promocji.