Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Menedżer sprzedaży i marketingu to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień związanych z technikami skutecznej sprzedaży, promocji usług i produktów, nowoczesnym marketingiem oraz obsługą handlową. Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: podstawom przedsiębiorczości, psychologii w zarządzaniu, zarządzaniu projektami, mediacjom i negocjacjom. Ponadto, zaznajamiają się z: zarządzaniem jakością, elementami zarządzania strategicznego, kreowaniem marki, komunikacją marketingową czy zarządzaniem zespołem sprzedażowym.
Studenci uczą się jak wdrażać profesjonalną obsługę handlową w przedsiębiorstwie, organizować procesy sprzedażowe, wykorzystywać strategie marketingowe i strategie public relations, nawiązywać kontakty biznesowe i budować więź z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy, a także prowadzić skuteczne negocjacje oraz prezentować oferty handlowe.
W jaki sposób można wykorzystać zdobyte na studiach kwalifikacje? Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować jako menedżerowie marketingu, menedżerowie sprzedaży, przedstawiciele handlowi czy specjaliści do spraw szkoleń w zakresie technik sprzedaży.