Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie marketingowe to propozycja kształcenia, która oferuje pozyskanie rozległej wiedzy oraz licznych umiejętności, przede wszystkim z obszaru nauk zarządzaniu i jakości, a także finansów, ekonomii i prawa. W toku studiów osoby wybierające tę ścieżkę studiowania poznają: metody, procedury i praktyki efektywnego zarządzania działalnością marketingową w organizacji, teorie i modele ekonomiczne oraz regulacje prawne odnoszące się do decyzji marketingowych w organizacji, jak również procesy i zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne i ekonomiczne i oraz ich wpływ na funkcjonowanie organizacji i całej gospodarki.
Studenci uczą się jak przeprowadzać analizy rynku i konkurencji, zarządzać powierzchnią sprzedażową, stosować właściwe mierniki oceny efektywności działań marketingowych, budować długotrwałe relacje z klientami przy wykorzystaniu baz danych o klientach, a także przygotowywać i prowadzić kampanie reklamowe oraz działania z zakresu public relations.
Jakie perspektywy zawodowe rozpościerają się przed absolwentami tej ścieżki kształcenia? Absolwenci Zarządzania marketingowego posiadają wiedzę i umiejętności, które mogą wykorzystać pracując na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw marketingu, kierownik działu sprzedaży, specjalista do spraw zarządzania siecią przedstawicieli handlowych czy menedżer do spraw marki.