Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie nowoczesnymi usługami biznesowymi to propozycja kształcenia, która pozwala pozyskać szeroką wiedzę z zakresu zarządzania, jak również wiedzę na temat konkretnego elementu i jasno określonej problematyki. Oznacza to, że z jednej strony studenci zaznajamiają się z koncepcjami zarządzania, zasadami zarządzania procesami czy strategiami marketingowymi, a z drugiej strony poruszają się po przestrzeni zagadnień związanych z nowoczesnymi usługami biznesowymi.
Przestrzeń ta pozwala zapoznać się ze strategiami i projektowaniem usług, projektowaniem i modelowaniem procesów biznesowych, zasadami wdrażania usług, zarządzaniem operacyjnym usługami, zarządzaniem jakością w usługach IT, jak również prowadzeniem negocjacji. Studenci tej ścieżki kształcenia uczą się jak skonstruować proces oraz zaprojektować usługę dla klienta, dostarczać usługę i mierzyć jej efektywność, a także identyfikować i eliminować zagrożenia występującego w poszczególnych fazach cyklu życia usługi.
Absolwenci Zarządzania nowoczesnymi usługami biznesowymi posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować jako koordynatorzy procesów, menedżerowie procesów, menedżerowie produktu czy menedżerowie serwisu.