Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Administracja sektora prywatnego to ścieżka kształcenia, której celem jest wyszkolenie specjalistów umiejętnie funkcjonujących w polskim sektorze prywatnym oraz znających m.in.: przepisy prawa handlowego i upadłościowego; sposoby finansowania przedsięwzięć biznesowych; rodzaje ubezpieczeń społecznych i gospodarczych; specyfikę marketingu w sektorze prywatnym; zasady komunikacji w biznesie; rolę instytucji obsługi biznesu.
Studenci tej ścieżki kształcenia uczą się m.in. zasad organizacji i prowadzenia działalności gospodarczej – uczestnicy zajęć szkolą się w zakresie np. administracyjnoprawnej obsługi przedsiębiorstwa; zarządzania zasobami ludzkimi, jakością i finansami; pozyskiwania środków bankowych i środków z funduszy unijnych.
Studenci administracji sektora prywatnego poznają m.in.: przepisy prawne dotyczące rozpoczęcia i zakończenia działalności gospodarczej; formy organizacyjno-prawne współczesnych działalności gospodarczych; zasady zarządzania jakością i wiedzą w przedsiębiorstwie; sposoby pozyskiwania środków finansowych niezbędnych do realizacji przedsięwzięć metody nowoczesnej organizacji pracy administracji.
Studia na tej ścieżce kształcenia umożliwiają studentom zdobycie umiejętności w zakresie np. analizowania i stosowania przepisów regulujących różnorodne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa; diagnozowania i rozwiązywania powszechnych problemów zarządzania firmą; organizowania i kierowania pracą zespołu w przedsiębiorstwie; oceniania ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej.
W programie studiów na administracji sektora prywatnego znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Krakowie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach, które wymagają znajomości m.in.: prawnych i ekonomicznych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej; zasad organizowania pracy zespołu w przedsiębiorstwie; sposobów finansowania przedsięwzięć biznesowych.
Absolwenci zarządzania w sektorze prywatnym są przygotowani kompleksowo do pracy w sektorze np. gospodarczym lub administracyjnym – osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą aplikować na stanowiska związane np. z marketingiem, doradztwem finansowym lub podatkowym czy zarządzaniem zasobami ludzkimi, finansami i informacją.
Absolwent administracji w sektorze prywatnym może szukać zatrudnienia m.in. w:
Administracja w sektorze prywatnym to ścieżka kształcenia, którą w Krakowie można studiować w ramach kierunku administracja.
Administracja to kierunek, który skierowany jest w szczególności do osób interesujących się np. prawem, ekonomią czy zarządzaniem. Uczelnie w Krakowie oferują studentom administracji kilka ścieżek kształcenia, które poświęcone są różnym zagadnieniom tej dziedziny. Dzięki różnorodności poruszanych zagadnień absolwenci tego kierunku wyróżniają się wiedzą i umiejętnościami w zakresie np.: administracji w sektorze prywatnym lub publicznym, nowoczesnych narzędzi administracji cyfrowej czy zarządzania wizerunkiem firmy i organizowania pracy kadr.
Absolwenci administracji są kompleksowo przygotowani do pracy np. w urzędach administracji rządowej i samorządowej, przedsiębiorstwach, korporacjach, biurach nieruchomości, instytucjach międzynarodowych czy w firmach ubezpieczeniowych. Ponadto kompetencje tych osób cenione są również m.in. w bankach, firmach konsultingowych czy działach marketingowych. Absolwenci administracji mogą również rozpocząć własną działalność gospodarczą.
Dowiedz się więcej: administracja studia w Krakowie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Krakowie