Mediaworking studia online - Poznań

Mediaworking studia online - Poznań

Mediaworking studia online - Poznań
Dodaj do ulubionych

Mediaworking studia online - Poznań

Studia online na kierunku Mediaworking to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

Studia możesz podjąć w trybie online

 

Mediaworking w Poznaniu to nowoczesny kierunek studiów, który został opracowany przez specjalistów i praktyków z branży medialnej, a także zajmujących się kształceniem zdalnym i e-learningiem. Studia w tym zakresie łączą nowatorskie, innowacyjne metody i narzędzia kształcenia, dzięki czemu absolwenci szybko odnajdują się na współczesnym rynku pracy.

Po ukończeniu studiów możesz pracować jako social media manager, dziennikarz internetowy, specjalista ds. e-PR, event manager w branży e-sportowej, specjalista ds. monetyzacji e-sportu. Możesz pracować między innymi w działach promocji i marketingu firm prywatnych oraz instytucji administracji państwowej i samorządowej.

czytaj dalej wszystko o Mediaworking studia online - Poznań

Jakie wymagania rekrutacyjne?

Warto wcześniej zainteresować się wymaganiami rekrutacyjnymi, ponieważ poszczególne uczelnie ustalają je indywidualnie. Proces rekrutacji jest zmienny w stosunku do trybu i poziomu kształcenia. W przypadku kierunków anglojęzycznych bardzo często uczelnie przewidują rozmowę rekrutacyjną, która weryfikuje poziom językowy w zakresie języka obcego.  

 

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Mediaworking w Poznaniu - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania na uczelniach

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku mediaworking w Poznaniu

Studia I stopnia

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA ONLINE NA KIERUNKU MEDIAWORKING W POZNANIU?

Studia online w Poznaniu na kierunku mediaworking w kompleksowy sposób łączą różne dziedziny, to znaczy: marketing online, nowe media, technologie, media relations, studia social media, PR i e-PR, dziennikarstwo oraz grafikę. Studenci mają okazję nabyć wszechstronne wykształcenie, dzięki czemu odnajdują się w pracy w firmach, które wyznaczają trendy w branżach technologicznych.

Kierunek przeznaczony jest dla osób, które interesują się nowymi trendami w marketingu, PR, e-PR, mediami społecznościowymi, blogowaniem, wideomarketingiem, a także dla tych, którzy zawodowo chcą budować i wdrażać strategie działania i komunikacji firm.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia online na kierunku Mediaworking możemy podzielić na:

1. Typ

  • Studia I stopnia (licencjackie)

 

2. Tryb:

  • studia online

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

W siatce zajęć kierunku mediaworking znajdziemy takie przedmioty jak: zarządzanie projektami marketingowymi, public relations, marketing i techniki sprzedaży, nowe media, infobrokering i tworzenie baz danych, podstawy preprodukcji i postprodukcji, reklama w mediach społecznościowych i na stronach www.

Studenci mają okazję zdobyć wiedzę na temat działań podejmowanych w marketingu, komunikacji społecznej, zarządzaniu. Uczą się pracować z inwestorami, organizacjami rządowymi lub liderami społecznymi, a także utrzymywać poprawne stosunki z mediami. Rozwijają umiejętności komunikacyjne i językowe.

sprawdź wszystkie kierunki: studia online w Poznaniu

ILE TRWAJĄ STUDIA ONLINE NA KIERUNKU MEDIAWORKING W POZNANIU?

Studia na kierunku Mediaworking trwają 3 lata (studia I stopnia).

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MEDIAWORKING W POZNANIU?

Absolwenci kierunku mediaworking w Poznaniu zatrudniani są w biurach prasowych, działach marketingu, wydziałach promocji i komunikacji instytucji publicznych i samorządowych. Odnajdują się w zawodzie dziennikarza w redakcjach nowych mediów lub specjalisty do spraw Public Relations.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Mediaworking:

  • redakcje ogólnotematyczne i specjalistyczne
  • agencje informacyjne
  • agencje reklamowe i PR
  • organizacje samorządowe i pozarządowe
  • urzędy i instytucje, zajmujące się budowaniem wizerunku

Możesz pracować w placówkach, które zajmują się mediami, komunikacją społeczną w zakresie indywidualnym i masowym w aspekcie międzykulturowym, w instytucjach, zajmujących się analizą nośników komunikacji, w działach promocji i marketingu firm prywatnych oraz instytucji administracji państwowej i samorządowej.

sprawdź wszystko o: studia online

Kierunki artystyczne w Poznaniu

animacja
mediaworking
rzeźba
Rozwiń

Komentarze (0)