Studenci marketingu i social media szkolą się w zakresie np. świadomego kształtowania instrumentów marketingu czy projektowania efektywnych strategii budowania własnej marki. Studia na tej ścieżce kształcenia poświęcone są np.: zastosowaniu kreatywności w reklamie i marketingu czy analizowaniu i interpretowaniu zachowań konsumenckich na współczesnym rynku – lokalnym i międzynarodowym.
Kompetencje absolwentów marketingu i social media cenione są m.in. w: agencjach reklamowych, urzędach, nowoczesnych przedsiębiorstwach, działach PR, korporacjach międzynarodowych czy organizacjach rządowych i pozarządowych. Ponadto osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, są również kompleksowo przygotowane do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
W programie na marketingu i social mediach znajdują się przedmioty poświęcone np.: projektowaniu skutecznych kampanii reklamowych; współczesnym strategiom marketingowym; zasadom zarządzania projektami marketingowymi czy szeroko pojętej komunikacji w mediach społecznościowych. Studenci tej ścieżki kształcenia szkolą się w zakresie m.in.: budowania i utrzymywania poprawnych relacji z klientami; wdrażania autorskich projektów z marketingu internetowego i mobilnego; analizowania konkurencji i prowadzenia badań marketingowych.
W programie studiów na ścieżce marketing i social media znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: nowoczesnych technik marketingowych stosowanych we współczesnych przedsiębiorstwach; technik komunikacyjnych obecnych w social mediach i sieci; zastosowania social mediów i Internetu w działalności marketingowej.
Absolwenci marketingu i social media wyróżnia się wiedzą i umiejętnościami, które cenione są na takich stanowiskach jak np.: specjalista ds. marketingu; specjalista ds. PR; copywriter; rzecznik prasowy; specjalista ds. marketingu internetowego; specjalista ds. social mediów; menedżer marketingu.
Absolwent marketingu i social media może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Marketing i social media to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Studenci zarządzania poznają podstawowe problemy społeczno-gospodarcze oraz gospodarczo-ekonomiczne, z którymi mierzą się współcześni przedsiębiorcy – zarówno w skali terytorialnej, jak i globalnej. Uczestnicy zajęć uczą się m.in. metod komunikacji w zespole, sposobów zarządzania zasobami ludzkimi, materialnymi, informacyjnymi i finansowymi, a także realizowania strategii biznesowych.
Absolwenci tego kierunku przygotowani są np. do kreowania i promowania marki firmy lub produktu i doskonale rozumieją potrzeby oraz oczekiwania klientów, dostosowując nowoczesne metody i narzędzia do działań marketingowych lub biznesowych. Studenci szkolą się do pracy m.in. w mediach, na stanowiskach kierowniczych czy w przedsiębiorstwach i korporacjach. Ponadto osoby, które ukończyły studia na zarządzaniu, są kompleksowo przygotowane do prowadzenia działalności gospodarczej we własnym zakresie.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie