Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Ekonomia sprzedaży to ścieżka kształcenia dzięki, której studenci zdobędą elementarną wiedzę oraz potrzebne kompetencje do tego, aby w przyszłości pracować w sektorze związanym z ekonomią. Jest to propozycja kształcenia dla osób, które swoją przyszłość zawodową chcą powiązać z branżą związaną z działami handlowymi, kupieckimi, sprzedażowymi oraz tych, które chcą pracować w przyszłej kadrze zarządzających. Studia te pozwalają na zdobycie wiedzy między innymi z zakresu ekonomii, sprzedaży oraz organizacji i zarządzania procesami sprzedaży. Oferowana ścieżka kształcenia daje wiele możliwości, dzięki czemu po studiach każdy znajdzie swoją drogę zawodową, w której będzie odnajdował się najlepiej.
Program studiów dostarcza studentom wiedzy między innymi z zakresu dokonywania analiz oraz oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, kształtowania postaw przydatnych w pracy oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Studenci zdobędą również wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne z zakresu psychologii biznesu, organizacji sprzedaży, negocjacji biznesowych, a także budowania i utrzymywania relacji z klientami.
Specjaliści z zakresu ekonomii sprzedaży dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom praktycznym między innymi z obszaru finansów, analizy sprzedaży, zarządzania procesami sprzedażowymi, a także budowania i utrzymywania relacji z klientami po ukończeniu studiów mają szerokie możliwości zawodowe. Absolwenci z zakresu biznesu internetowego e-commerce mogą rozpocząć pracę między innymi na takich stanowiskach jak specjalista do spraw sprzedaży, kierownik sprzedaży, pracownik w małych i średnich przedsiębiorstwach o różnych profilach działalności lub otworzyć i prowadzić własną działalność gospodarczą.
Specjalności na kierunku ekonomia