Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na ścieżce kształcenia biznes e-commerce poświęcone są problematyce dotyczącej np. biznesu w przestrzeni cyfrowej oraz szeroko pojętego handlu elektronicznego. Absolwenci biznesu e-commerce wyróżniają się wiedzą oraz umiejętnościami, które niezbędne są do prowadzenia działalności handlowej w Internecie.
W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone m.in. technikom komunikacyjnym w sieci; internetowemu marketingowi; etyce internetowego handlu; metodom pozyskiwania klientów w Internecie czy optymalizowania procesów sprzedażowych.
Osoby, które ukończyły biznes e-commerce, mogą liczyć na zatrudnienie m.in. w działach e-commerce lokalnych i międzynarodowych przedsiębiorstw; działach marketingu małych i średnich firm; bankach; administracji centralnej i lokalnej; platformach handlowych online czy w agencjach reklamowych i pozostałych organizacjach, które odpowiedzialne są za kształtowanie wizerunku marki.
Uczelnie w Warszawie, które oferują tę ścieżkę kształcenia, kształcą studentów pod okiem doświadczonych w sprzedaży specjalistów. Uczestnicy zajęć poznają m.in.: specyfikę handlu internetowego; technik marketingowych służących tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i firmy; sposobów optymalizowania procesów sprzedażowych; metodom zwiększenia efektywności komunikacji z klientem w przestrzeni cyfrowej.
Absolwenci biznesu e-commerce potrafią np.: budować skuteczną strategię na potrzeby e-commerce; przewidywać zachowań konsumentów online; kształtować wizerunek marki z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się również przedmioty czerpiące z takich dziedzin jak m.in.: ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie, psychologia, informatyka czy marketing.
W programie studiów na biznesie e-commerce znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: informatycznych narzędzi wykorzystywanych w internetowym handlu; przepisów prawnych regulujących sprzedaż internetową; zasady budowania strategii sprzedażowej.
Absolwenci biznesu e-commerce wyróżniają się wszelkimi kompetencjami, które niezbędne są do prawidłowego prowadzenia działalności gospodarczej. Dzięki specjalistycznej wiedzy oraz zdolnościom strategicznym osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą rozwijać się na stanowiskach np. kierowniczych, doradczych, analitycznych, eksperckich czy związanych z komunikacją społeczną, marketingiem lub kontrolingiem.
Absolwent biznesu e-commerce może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Biznes e-commerce to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku ekonomia.
W programie ekonomii znajdują się przedmioty poświęcone są m.in. metodom obliczeniowym, statystyce czy rachunkowości. W trakcie studiów uczestnicy zajęć poznają m.in. mikro- i makroekonomiczne aspekty gospodarki lokalnej i światowej, a także nowoczesne metody i narzędzia stosowane we współczesnej ekonomii. Ponadto studenci tego kierunku zgłębiają także zagadnienia związane ze społecznymi oraz technologicznymi aspektami rynku gospodarczego.
Absolwenci tego kierunku zasilają m.in. sektory i segmenty rynku europejskiego, a także instytucje administracji publicznej lub samorządowej. Absolwenci ekonomii mogą szukać zatrudnienia także w prywatnych przedsiębiorstwach lub korporacjach. Na ekonomistów czekają też takie miejsca jak np.: urzędy, banki czy domy maklerskie. Niektórzy absolwenci ekonomii decydują się na poprowadzenie własnej działalności gospodarczej.
Dowiedz się więcej: ekonomia studia w Warszawie
Zobacz także: