Studia na kierunku marketing health and beauty to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.
Marketing health and beauty to studia podyplomowe w Warszawie, które rozwijają w słuchaczach wiedzę, umiejętności i kompetencje menedżerskie. Są one niezbędne do efektywnego zarządzania firmami w branży beauty.
Studia uczą, jak właściwie zarządzać procesami w tej branży. W trakcie kształcenia realizowane są przedmioty z zakresu kompetencji menedżera, zarządzania organizacją, HR dla menedżerów czy technik sprzedaży i negocjacji.
Studia w Warszawie na kierunku marketing health and beauty, kierowane są dla absolwentów studiów wyższych lub praktyków zawodowych. To idealny wybór dla osób prowadzących lub pragnących założyć firmę w sektorze beauty. Program kształcenia wpisuje się w oczekiwania właścicieli salonów kosmetycznych, managerów SPA czy fizjoterapeutów.
W procesie rekrutacji wymagane jest złożenie przez kandydata podania, wgrania fotografii do e-systemu czy doręczenie kserokopii dyplomu ukończenia studiów. Należy też uiścić opłatę rekrutacyjną, która nie podlega zwrotowi.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia na kierunku marketing health and beauty skupiają się na zagadnieniach związanych ze skutecznym zarządzaniem salonem kosmetycznym. Przyszli managerowie uczą się, jak się komunikować, negocjować czy pracować w zespołach.
Program kształcenia został opracowany w taki sposób, aby wszyscy absolwenci mogli odnaleźć się w przyszłej pracy zawodowej. Zajęcia prowadzi kadra doświadczonych praktyków zawodowych oraz cenionych nauczycieli akademickich. Wyróżniają się aktualną wiedzą, którą chętnie dzielą się ze słuchaczami.
Zajęcia odbywają się w piątki, soboty oraz niedziele i mają formę wykładów, ćwiczeń warsztatowych, specjalistycznych czy laboratoriów. Słuchacze mają też możliwość uczestnictwa w wykładach oraz ćwiczeniach audytoryjnych, jakie realizowane są za pomocą nowoczesnych metod i technik kształcenia na odległość.
Program zajęć został podzielony na moduły tematyczne, z których każdy z nich odpowiada wymaganiom stawianym przez rynek pracy. Bloki przedmiotów obejmują m.in. techniki analizy strategicznej firmy, projektowanie oraz wdrażanie strategii marketingowej czy wskaźniki efektywności działań marketingowych.
Studia na kierunku marketing health and beauty, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku marketing health and beauty potrafią zastosować instrumenty marketingowe przy wdrażaniu oraz opracowywaniu strategii marketingowej dla przedstawicieli środowiska health and beauty.
Wyróżniają się też zaawansowaną wiedzą, dzięki której potrafią wyszczególnić, jaki jest związek oraz zależności między działalnością marketingową firmy a efektywnością jej rozwoju czy przewagą konkurencyjną.
Po zakończeniu nauki student wie także, jak samodzielnie dokonywać analizy i rozwiązywać problemy decyzyjne, jakie występują na etapie wdrażania i tworzenia strategii marketingowej. Kieruje się przy tym obowiązującymi przepisami prawnymi.
Absolwent potrafi także planować i kreować spójne kampanie marketingowe oraz public relations. Wie, w jaki sposób weryfikować błędy w już wdrożonej strategii i wdrożyć niezbędne działania naprawcze.
Studia na kierunku marketing health and beauty, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci studiów mają rozbudowaną wiedzę w zakresie zarządzania firmami z uwzględnieniem kompetencji managera. Kształcenie pozwala też uzyskać awans w pracy.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing health and beauty
Studia na kierunku marketing health and beauty to idealny wybór dla wszystkich osób, które chcą nauczyć się efektywnie negocjować, zarządzać i motywować pracowników w zakresie branży health and beauty.