Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online.
Komunikacja wizerunkowa to studia podyplomowe w Poznaniu, które skupiają się na przekazywaniu słuchaczom wiedzy oraz umiejętności w zakresie prezentowania siebie oraz swojej firmy.
Studia przygotowują słuchaczy do wprowadzenia na rynek marki, kreowania oraz koordynowania nią czy opracowywania strategii usług oraz produktów sprzedażowych.
Studia w Poznaniu na kierunku komunikacja wizerunkowa, adresowane są do osób, które ukończyły uczelnię wyższą na studiach pierwszego lub drugiego stopnia. To idealny wybór dla kandydatów, którzy swoją przyszłość zawodową wiążą z sektorem public relations, reklamy czy brandingu.
Warto jednak pamiętać, że w procesie rekrutacji może liczyć się kolejność dokonanych zgłoszeń, a sam proces kształcenia wiąże się z dodatkowymi opłatami - np. w formie regularnego czesnego.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa są unikalnym na skalę kraju programem nauczania, który powstał przy współpracy z praktykami na podstawie światowych wzorców nauki w tym zakresie.
Studenci uczestniczą przede wszystkim w zajęciach praktycznych oraz warsztatowych, dzięki którym uczą się funkcjonowania na rynku pracy. Mają także możliwość zapoznania się z pracą agencji PR i reklamy w ramach wizyt studyjnych.
Kształcenie odnosi się bezpośrednio do najnowszych trendów w badaniach komunikacji, mediów czy reklamy. Wyróżnia je też duża elastyczność programu, a wiedza jest przekazywana w ramach zajęć przez doświadczoną kadrę dydaktyczną.
W ramach licznych spotkań studenci uczestniczą w przedmiotach z zakresu brandingu, projektowania komunikacji, identyfikacji wizualnej czy prawa autorskiego w reklamie oraz PR.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku komunikacja wizerunkowa wiedzą, jak budować oraz utrzymywać pozytywny wizerunek firmy, a także wskazywać działania wspierające rozwiązanie sytuacji kryzysowych.
Wyróżniają się wysokimi umiejętnościami brandingu, public relations, dzięki którym mają możliwość awansu i rozwoju kariery zawodowej.
Po ukończeniu kształcenia studenci potrafią kreować pozytywny wizerunek swój oraz marki w środowisku mediów. Wpływają także na ich pozytywny odbiór przez klientów, kontrahentów oraz inwestorów. Diagnozują także zaburzenia komunikacji.
Znają techniki manipulacji wizerunkowej oraz metody antymanipulacji. Wiedzą, jak efektywnie zastosować media społecznościowe w budowaniu strategii komunikacyjnej. Tworzą wartościowe treści wspierające wizerunek marki komercyjnej lub osobistej.
Absolwent rozumie i potrafi jednocześnie przetwarzać praktykowane w organizacji procedury komunikacyjne w zakresie jej wizerunku zewnętrznego oraz wewnętrznego.
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Studia na tym kierunku przygotowują absolwentów do pracy w agencji brangindowej, PR i Communication Design. Odnajdą się także w studium projektowym oraz graficznym, mediach tradycyjnych oraz elektronicznych.
Bez problemu podejmą współpracę również z domami mediowymi, agencjami badań rynku i konsumentów. Mogą także pracować w roli rzecznika prasowego lub doradcy wizerunkowego.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikacja wizerunkowa
Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa, kształcą absolwentów, którzy wyróżniają się praktycznymi umiejętnościami w zakresie PR oraz reklamy. Mogą więc wykonywać pracę związaną z dziedziną komunikacji społecznej.