Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Katowicach

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Katowicach

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Katowicach
Dodaj do ulubionych

Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Katowicach

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online. 

 

Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe w Katowicach, których celem jest przekazanie uczestnikom umiejętności wpływania na otoczenie za pomocą słowa pisanego, a także tworzonych efektywnych treści pod kątem SEO.

Studia obejmują zagadnienia w zakresie teoretycznych zasad copywritingu, tworzenia tekstów osiągających sukces. To idealny wybór dla osób, które potrafią poprawnie pisać, ale chciałyby nauczyć się robić to dobrze.

Zobacz, na jakich uczelniach w Katowicach i woj. śląskim jest kierunek copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

Studia w Katowicach realizowane w ramach ścieżki dydaktycznej na copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, nie stawiają wymagań kandydatom co do posiadania specjalistycznych umiejętności czy doświadczenia. Oferta dydaktyczna skierowana jest do osób po ukończeniu studiów wyższych dowolnego stopnia i po dowolnej ścieżce kształcenia.

Trzeba jednak pamiętać, że po przyjęciu na ten kierunek, należy regularnie opłacać czesne za każdy semestr.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, realizowane za pomocą platform do zajęć na odległość. Wykładowcy wykorzystują w tym celu specjalne komunikatory z technikami czatu czy wideokonferencji. Uczestnicy dodatkowo otrzymują dostęp do materiałów dydaktycznych. Taka forma zajęć jest bardzo pomocna ze względu na komfort uczestniczenia w przedmiotach z dowolnego miejsca na świecie.

Program dydaktyczny powstał przy ścisłej współpracy praktyków zawodowych i uwzględnia wiele ćwiczeń, pisania czy praktyki stymulujące pracę mózgu. Uczestnicy uczą się więc na temat tworzenia interesujących oraz angażujących odbiorców treści, przy zachowaniu zasad gramatyki czy stylistyki językowej.

W ramach licznych zajęć studenci zapoznają się także z narzędziami, które stosowane są w codziennej pracy copywriterów. W programie uwzględniono również tematykę reklamy, sprzedaży i komunikacji z klientami.

Kształcenie podzielono na bloki tematyczne, dzięki którym słuchacze zyskują dostęp do rozbudowanej wiedzy. W planie zajęć znajdują się przedmioty obejmujące tematyką podstawy zawodu copywritera, optymalizację płatnych kampanii, SEO copywriting, tworzenie krótkich treści czy PR copywriting.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci po ukończeniu studiów na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy wykazują się umiejętnością przygotowywania efektywnych oraz ciekawych treści pod kątem SEO. Dzięki teoretycznym zajęciom mogą zrozumieć zasady copywritingu, a uczestnictwo w przedmiotach praktycznych pozwala zdobyć wiedzę na temat tworzenia tekstów osiągających sukces.

Absolwenci wiedzą, jak określać grupy docelowe tworzonych treści. Znają schemat podejmowania ich decyzji oraz sposoby na zaspokojenie potrzeb poprzez reklamę. Potrafią wykorzystywać tekst w celu skutecznej reklamy, sprzedaży i komunikacji z klientami.

Rozumieją i wskazują różnice między treściami reklamowymi, sprzedażowymi oraz wizerunkowymi. Poprawnie redagują i odbierają treści, wykazując się przy tym znajomością technik prowadzenia kampanii Google Ads  czy Facebook Ads.

Przygotują teksty pod kątem tematyki SEO, artykuły na blogi, posty na social media czy artykuły sponsorowane. Wiedzą, w jaki sposób funkcjonują portale społecznościowe i jak w należyty sposób dotrzeć do ich odbiorców.

 

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY

Absolwenci po ukończeniu ścieżki kształcenia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy wykazują się obszerną wiedzą oraz umiejętnościami, dzięki którym podejmą pracę w agencji marketingowej, reklamowej czy artystycznej.

Alternatywą jest podjęcie pracy w obszarze kultury czy środkach masowego przekazu.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy

  • firmy szkoleniowe odpowiedzialne za organizowanie eventów,
  • agencja reklamowa,
  • agencja marketingowa,
  • agencja artystyczna.

Studia podyplomowe realizowane w ramach kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy obejmują treści dydaktyczne, które odpowiadają aktualnym potrzebom rynku pracy. Absolwenci bez problemu rozwiną więc swoją karierę zawodową w tym kierunku.

Komentarze (0)