Studia na kierunku biznes i marketing fotografa to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online.
Biznes i marketing fotografa to studia podyplomowe w Szczecinie, których podstawową rolą jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności w zakresie budowania silnej marki osobistej, wykorzystując w tym celu odpowiednie narzędzia marketingowe.
Studia przygotowują absolwentów do efektywnego budowania własnej marki osobistej i zarządzania swoim studiem fotograficznym.
Studia w Szczecinie na kierunku biznes i marketing fotografa skierowane są wyłącznie do absolwentów, którzy legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych dowolnego kierunku.
To doskonały wybór dla początkujących oraz doświadczonych fotografów, którym zależy na budowaniu silnej marki osobistej, udoskonaleniu działań marketingowych oraz zarządzaniu własnym studiem fotograficznym.
Kandydatem mogą być także fotografowie, którzy nie mają pomysłu na prowadzenie swojego studium oraz tacy, których przeraża biznesowa strona takiej aktywności.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia na kierunku biznes i marketing fotografa obejmują 9 miesięcy nauki i 138 godziny dydaktyczne. Studenci spotykają się z wykładowcami na zajęciach w ramach 10 zjazdów weekendowych.
Program kształcenia realizowany jest zdalnie za pomocą platform do takiej nauki. To duży plus dla osób mieszkających poza Szczecinem, ponieważ w zajęciach online można uczestniczyć z każdego miejsca na świecie.
Siatkę dydaktyczną podzielono na tematyczne bloki w zakresie prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej JDG, prawa dla fotografa, podstaw księgowości i finansów dla fotografa, miejsca pracy fotografa oraz organizowania własnego studia fotograficznego, marketingu online i offline, marki osobistej, sprzedaży usług fotograficznych czy dziennikarstwa podróżniczego.
Forma zaliczenia kształcenia na tym kierunku dotyczy audytu strony www i mediów społecznościowych studenta. Uczestnicy zdają także ustny egzamin w formie rozmowy testującej na temat wybranych zagadnień z programu kształcenia.
Studia na kierunku biznes i marketing fotografa, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku biznes i marketing fotografa wykazują się obszernym warsztatem budowania silnej marki osobistej i prowadzeniem efektywnego marketingu. W rezultacie potrafią zaistnieć w środowisku fotograficznym. Znają także podstawy prowadzenia działalności fotograficznej.
Wykazują się podstawowymi umiejętnościami w zakresie księgowości, finansów czy rozwiązań podatkowych. Prawidłowo konstruują umowy z klientami, wiedzą, na czym polega RODO czy prawo do wizerunku.
Tworzą także ofertę swoich usług oraz wyceniają ją. Budują trwałe relacje z klientami i nieustannie rozwijają swoje umiejętności fotograficzne.
Studia na kierunku biznes i marketing fotografa, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci po ukończeniu ścieżki kształcenia na kierunku biznes i marketing fotografa mają niezbędną wiedzę i umiejętności, dzięki którym odnajdą się na rynku usług fotograficznych. Mogą prowadzić własne studio fotograficzne, zajmując się również aspektami jego funkcjonowania od strony marketingowej.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku biznes i marketing fotografa
Studia na kierunku biznes i marketing fotografa wpisują się w zapotrzebowanie rynku pracy związane z efektywnym budowaniem marki studia fotograficznego. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób za pomocą narzędzi marketingowych zaistnieć w świecie jako fotografowie.