Marketing - Poznań

Marketing - Poznań

Studia na kierunku marketing w Poznaniu możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym.

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Status uczelni
Typ uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
Więcej filtrów
Czas trwania

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Marketing stopień: (II), czas trwania: 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uczelnie, gdzie marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

22.02.2024

Marketing - studia Poznań 2024 | woj. wielkopolskie

Studia na kierunku marketing to studia magisterskie, których program kształcenia trwa 2 lata (studia magisterskie) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra. Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.

Marketing - Poznań
Studia na kierunku marketing w Poznaniu
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku marketing w Poznaniu rozpocznie się 27 marca 2024 r. i potrwa do 16 października 2024 r. | Marketing Poznań - terminy rekrutacji >

 

Opis kierunku

W ramach kształcenia na kierunku studiów marketing słuchacze zdobywają wiedzę oraz kompetencje w zakresie twórczego i krytycznego poszukiwania odpowiednich narzędzi marketingowych.

 

Praca po studiach

Studia w Poznaniu pozwalają absolwentom odnaleźć się w roli menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingu strategicznego oraz związaną z nim sprzedaż usług czy produktów. Mogą samodzielnie podejmować decyzje w zmiennym środowisku rynkowym.

Wymagania rekrutacyjne

Kierunki studiów w Poznaniu, do których należy marketing adresowane są do absolwentów kształcenia I-ego stopnia po dowolnej ścieżce dydaktycznej (co najmniej z tytułem licencjata). W przypadku osób, które ukończyły studia na innym kierunku, o przyjęciu decyduje Rektor, weryfikując efekty nauk i ich zbieżność z programem kształcenia w ramach marketingu.

Rekrutacja na studia w Poznaniu prowadzona jest na podstawie punktacji za średnią ocen uzyskaną na dyplomie ukończenia studiów oraz za cały tok dydaktyczny.

 *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING?

Studia na kierunku marketing w swoim programie uwzględniają główne założenia związane z rozwojem aktualnej branży w tym zakresie. Siatka zajęć została przygotowana w taki sposób, aby kształcić uczestników na samodzielnych pracowników i liderów kompetentnych do rozwiązywania złożonych problemów marketingowych.

Program zajęć wykorzystuje najlepsze wzorce międzynarodowe poprzez nawiązywanie do najnowszych trendów w kształceniu. W ramach licznych przedmiotów słuchacze uczestniczą w zajęciach obejmujących analizę rynku, ekonomiczną analizę decyzyjną czy prawną ochronę konsumenta i konkurencyjność.

 

Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku marketing możemy podzielić na:

1. Typ

  • studia II stopnia (magisterskie).

2. Tryb:

  • studia stacjonarne,
  • studia niestacjonarne.

 

Zdobywana wiedza i umiejętności

Uczelnie w Poznaniu na kierunku marketing kształcą absolwentów, którzy wykazują się umiejętnościami w zakresie krytycznego poszukiwania i stosowania odpowiednich narzędzi czy działań marketingowych stosowanych w podmiotach komercyjnych oraz niekomercyjnych.

Wyróżniają się wysoką świadomością znaczenia współczesnego marketingu, który wpływa na funkcjonowanie organizacji. Mają również rozwinięte kompetencje cyfrowe oraz kompetencje w zakresie posługiwania się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.

Absolwent w skuteczny sposób komunikuje się z otoczeniem rynkowym za pomocą zaawansowanych technik i narzędzi informacyjnych. Potrafi wykorzystać dorobek marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwami.

Zna nowoczesne techniki zarządzania marketingowego, gromadzenia oraz analizowania danych rynkowych. Reaguje na zmiany zachodzące na rynku i dopasowuje się do bieżących warunków otoczenia.

Projektuje produkty i zarządza marką, uwzględniając zasady rozwoju zrównoważonego. Komunikuje się z otoczeniem, korzystając z nowoczesnych form oraz instrumentów prezentowania zagadnień z zakresu marketingu czy sprzedaży.

Uczelnie w Poznaniu - kierunek marketing:

Uczelnia Forma studiów Poziom studiów  
Collegium Da Vinci w Poznaniu stacjonarne, niestacjonarne, online I stopnia więcej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (Marketing) stacjonarne, niestacjonarne II stopnia więcej

Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING?

Studia na kierunku marketing trwają 2 lata (studia magisterskie). 

Marketing w Poznaniu - czas trwania

Poziom studiów czas trwania otrzymywany tytuł
studia II stopnia 2 lata magister

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING

Studia przygotowują absolwentów do pracy na stanowisku menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingowe w wymiarach strategicznych związanych ze sprzedażą produktów czy usług. Odnajdą się zarówno w pracy na samodzielnych stanowiskach menedżerskich, jak w roli przedsiębiorców.

Mogą prowadzić nie tylko działania marketingowe w firmach komercyjnych, ale też podmiotach nienastawionych na przychód.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing

  • menedżer średniego lub wyższego szczebla,
  • departamenty przedsiębiorstwa odpowiedzialne za tworzenie strategii marketingowych,
  • pracownik odpowiedzialny za kontakt i utrzymywanie relacji z klientami,
  • pracownik odpowiedzialny za monitorowanie otoczenia, projektowanie czy wdrażanie rozwiązań marketingowych zgodnie z zasadą design thinking,
  • specjalista do spraw marketingu i strategii online,
  • specjalista działu sprzedaży i marketingu,
  • specjalista w dziale e-commerce,
  • przedstawiciel handlowy.

Studia na kierunku marketing kompleksowo przygotowują słuchaczy do pełnienia roli specjalistów w zakresie marketingu i strategii online, e-commerce czy mediów społecznościowych.

Poziom i tryb studiów

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing Poznań studia ii stopnia


Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing Poznań studia stacjonarne

Marketing Poznań studia niestacjonarne

Marketing w Poznaniu

Popularne kierunki zarządzanie i marketing niestacjonarne w Poznaniu

komentarze (0)

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2024

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Marketing w miastach

Nadchodzące wydarzenia