Marketing internetowy - Poznań

Marketing internetowy - Poznań

Studia na kierunku marketing internetowy w Poznaniu możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym.

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Status uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Więcej filtrów
Collegium Da Vinci w Poznaniu

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Marketing internetowy stopień: (II), czas trwania: 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku marketing internetowy

Uczelnie, gdzie marketing internetowy jako specjalność / ścieżka kształcenia

WSHIU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu

WSHIU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu

Dziennikarstwo stopień: (I), czas trwania: 3 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku dziennikarstwo

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
forma: stacjonarne, niestacjonarne

28.02.2024

Marketing internetowy studia Poznań - 2024 | woj. wielkopolskie

Studia na kierunku marketing internetowy to studia magisterskie, których program kształcenia trwa 2 lata (studia magisterskie) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra inżyniera. Studia możesz podjąć stacjonarnie i niestacjonarnie.

Marketing internetowy - Poznań
Studia na kierunku marketing internetowy w Poznaniu
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku marketing internetowy w Poznaniu rozpocznie się 16 stycznia 2024 r. i potrwa do 30 września 2024 r. | Marketing internetowy Poznań - terminy rekrutacji >

 

Opis kierunku

W trakcie studiów na kierunku marketing internetowy słuchacze mają możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji masowej oraz spersonalizowanej w Internecie – zarówno w aspekcie społecznym, jak i kulturowym.

 

Praca po studiach

Studia w Poznaniu na kierunku marketing internetowy przygotowują absolwentów do podjęcia pracy w firmach e-commerce, internetowych czy w działach marketingu firmy o dowolnym profilu działalności.

Wymagania rekrutacyjne

Rekrutacja na studia w Poznaniu na kierunku marketing internetowy adresowana jest do absolwentów kierunków kreatywnych oraz społecznych, którzy chcą nauczyć się, w jaki sposób planować, wdrażać i analizować projekty w zakresie marketingu czy sprzedaży internetowej.

Kierunki studiów w Poznaniu, do których należy marketing internetowy, skierowane są także do absolwentów innych, dowolnych kierunków identyfikujących się tytułem licencjata, inżyniera lub magistra. To doskonały kierunek, który sprosta oczekiwaniom każdej osoby planującej karierę w zawodzie związanym z nowymi technologiami.

 * Uczelnie mają określone wymagania rekrutacyjne, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Studia na kierunku marketing internetowy to nowoczesny program kształcenia, który został przygotowany z myślą o osobach planujących rozpoczęcie kariery zawodowej w branży związanej z Internetem.

W programie zajęć uwzględniono moduły kształcenia kierunkowego, specjalizacyjnego oraz fakultatywnego. Siatka dydaktyczna układana jest przy współpracy z biznesem na podstawie najnowszych standardów oraz trendów rynkowych. Zajęcia specjalizacyjne definiują z kolei ścieżkę zawodową uczestnika. Prowadzone są w ramach analizy studium przypadku, umożliwiając słuchaczom mierzenie się z prawdziwymi biznesowymi wyzwaniami. Wiedzę przekazują eksperci – przedsiębiorcy, praktycy w tej branży.

Omawiane są także praktyczne aspekty zawodu, w ramach którego student buduje swoje portfolio projektów i wzmacnia pozycję na rynku pracy. Uczelnie w Poznaniu w ramach tego kierunku realizują kształcenie jako specjalność e-commerce manager.

 

Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku marketing internetowy możemy podzielić na:

1. Typ

  • studia magisterskie.

2. Tryb:

  • studia stacjonarne,
  • studia niestacjonarne.

 

Zdobywana wiedza i umiejętności

Studia na kierunku marketing internetowy kształcą absolwentów, którzy wykazują się obszerną wiedzą i umiejętnościami w zakresie strategii marketingu internetowego oraz wybranych narzędzi w celu m.in. budowania content marketingu w firmie, pozycjonowania itd.

Absolwenci potrafią tworzyć strategie komunikacyjne firm, przygotowywać strategie zarządzania internetowego. Programują w xHTML i PHP, obsługują bazy MySQL, a także korzystają z narzędzi w celu pozyskiwania danych behawioralnych. Realizują audyty oraz optymalizują strony www.

Samodzielnie przygotowują także i wdrażają platformy sprzedażowe w Internecie. Konstruują reklamy w formie tekstowej, graficznej czy wideo na potrzeby e-commerce. Zarządzają firmą internetową i finansami przedsiębiorstw internetowych.

Uczelnie w Poznaniu - kierunek marketing internetowy:

Uczelnia Forma studiów Poziom studiów  
Collegium Da Vinci w Poznaniu stacjonarne, niestacjonarne II stopnia więcej

Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY?

Studia na kierunku marketing internetowy trwają 2 lata (studia magisterskie).

Marketing internetowy w Poznaniu - czas trwania

Poziom studiów czas trwania otrzymywany tytuł
studia II stopnia 2 lata magister

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING INTERNETOWY

Po ukończeniu studiów na kierunku marketing internetowy absolwenci odnajdą się jako specjaliści odpowiedzialni za realizowanie badań marketingowych w firmach o różnym profilu. Znajdą zatrudnienie także w roli administratorów serwisów sprzedażowych.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing internetowy

  • e-commerce managerowie,
  • twórcy sklepów internetowych,
  • content managerowie treści e-commerce,
  • specjaliści do spraw sprzedaży internetowej,
  • analitycy sprzedaży e-commerce,
  • administratorzy serwisów sprzedażowych,
  • start-upy,
  • firmy internetowe,
  • agencje internetowe.

Studia na kierunku marketing internetowy będą więc idealny wyborem dla osób, które są zainteresowane nowymi technologiami czy optymalizacją profili społecznościowych.

Poziom i tryb studiów

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing internetowy Poznań studia ii stopnia


Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing internetowy Poznań studia stacjonarne

Marketing internetowy Poznań studia niestacjonarne

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku marketing internetowy w Poznaniu

Studia I stopnia

Studia II stopnia

Marketing internetowy w Poznaniu

Popularne kierunki zarządzanie i marketing niestacjonarne w Poznaniu

komentarze (0)

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2024

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia