Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Business marketing managment to studia, które powinny wybierać osoby, chcące udoskonalić swoje umiejętności związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wbrew pozorom nie jest to łatwa sztuka, ponieważ to od niej w największej mierze zależy, jak funkcjonować będzie dana firma. Studia te mają charakter praktyczny, dzięki czemu wejdziesz w posiadanie niezbędnych umiejętności, które pozwolą ci na podejmowanie świadomych umiejętności organizacyjnych. Business marketing managment, to studia, dzięki którym nauczysz się jak: organizować działania reklamowo-marketingowe, świadomie planować wizerunek firmy, rozwijać strategie marketingowe.
W siatce programowej odnajdziesz przykładowo przedmioty takie jak: zarządzanie promocją przedsiębiorstwa, finanse osobiste, analiza rynku, podstawy coachingu, czy zarządzanie kapitałem klienta. Podczas wykładów i zajęć praktycznych rozwijać będziesz kompetencje, które wykorzystasz podczas prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Dzięki niej będziesz również mógł pracować jako ekspert w zakresie marketingu, czy kreowania strategii nie tylko poszczególnych firm, lecz także marek lub konkretnych produktów.
Studia na business marketing management szkolą studentów w zakresie m.in.: kreowania, kierowania i nadzorowania polityki firmy w obszarze marketingu; kształtowania wizerunku firmy; kreowania konkurencyjności przedsiębiorstwa; opracowywania i realizowania działań reklamowych; stosowania najnowszych narzędzi marketingowych. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone np.: tworzeniu materiałów prasowych dla mediów; technikom udzielania wywiadów i utrzymywania kontaktu z grupami opiniotwórczymi; cyfrowym systemom reklamowym.
Studenci business marketing management uczą się m.in. prawidłowej analizy sytuacji firm i instytucji, stosowania różnorodnych narzędzi marketingowych w celu stymulowania rozwoju przedsiębiorstwa czy skutecznego pozyskiwania klientów na współczesnym rynku handlowym lub usługowym. Ponadto uczestnicy zajęć praktycznych rozwijają cenne kompetencje miękkie, które związane są np. z autoprezentacją, komunikacją biznesową, negocjacją czy mediacją.
W programie studiów na business marketing management znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: strategii marketingowych na współczesnym rynku gospodarczym; zasad zarządzania finansami przedsiębiorstwa; reguł zarządzania promocją firmy; sposobów kreowania wizerunku marki.
Absolwenci business marketing management są gotowi m.in. do pracy na stanowiskach eksperckich w zakresie marketingu lub komunikacji; do współpracy z agencjami świadczącymi usługi marketingowe i public relations; do wykonywania usług doradczych w obszarze reklamy i promocji marki lub analizy rynku; do zarządzania procesami marketingowymi w firmie. Ponadto uczelnie w Warszawie umożliwiają tym osobom rozwinięcie umiejętności niezbędnych do prowadzenia własnej agencji świadczącej usługi marketingowe.
Absolwent business marketing management może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Business marketing management to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Zarządzanie jako kierunek interdyscyplinarny przygotowuje studentów m.in. do zarządzania finansami, informacjami, zasobami ludzkimi lub materialnymi oraz wizerunkiem firmy czy przedsiębiorstwa. Absolwenci zarządzania mogą podjąć pracę zarówno w publicznym, jak i prywatnym sektorze polskiego i międzynarodowego rynku gospodarczego. Ponadto osoby, które ukończyły ten kierunek studiów, mogą rozpocząć własną działalność gospodarczą.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie