E-commerce

Studia w Warszawie

e-commerce

Odkryj studia e-commerce w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz studiować

 

 

E-commerce studia Warszawa - specjalność / ścieżka kształcenia

Studenci e-commerce mają szansę rozwijać swoje umiejętności np. komunikacyjne, biznesowe i techniczne. Ta ścieżka kształcenia ma interdyscyplinarny charakter, dzięki czemu uczestnicy zajęć zdobywają wiedzę charakterystyczną dla takich dziedzin, jak np.: informatyka, psychologia, marketing, socjologia, prawo, administracja, ekonomia czy finanse i rachunkowość. Studenci e-commerce szkolą się w zakresie np.: projektowania, wdrażania i obsługi systemów sprzedażowych w Internecie.

Absolwenci tej ścieżki kształcenia są kompleksowo przygotowani do pracy na stanowisku np.: specjalisty ds. e-commerce, analityka e-commerce, przedsiębiorcy, koordynatora projektów e-commerce, specjalisty ds. marketingu internetowego czy administratora obsługi sprzedaży internetowej. Ponadto osoby te mogą również rozpocząć własną działalność gospodarczą np. w sieci.

 

Zobacz, na jakich uczelniach w Warszawie jest specjalność / ścieżka kształcenia E-commerce

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Zarządzanie informacją stopień: (I)  (II), czas trwania: 4 lata • 2 lata • 3,5 roku • 1,5 roku
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Program studiów i przedmioty

Studia na e-commerce skierowane są do osób, które szczególnie interesują się np. marketingiem w sieci, sprzedażą za pośrednictwem Internetu czy nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi, które powszechnie stosowane są w handlu. Studenci tej ścieżki kształcenia poznają m.in.: uwarunkowania i zastosowania narzędzi internetowych w marketingu; modele e-commerce; specyfikę funkcjonowania społeczności internetowych; sposoby wykorzystywania social mediów w działalności marketingowej przedsiębiorstw.

Absolwenci e-commerce są przygotowani m.in. do: zarządzania sklepem internetowym; prowadzenia kampanii reklamowych; realizowania strategii public relations w Internecie; opracowywania planu działania marketingowego w przestrzeni cyfrowej. Uczestnicy zajęć praktycznych rozwijają również swoje kompetencje miękkie, związane np. z komunikacją w biznesie czy zarządzaniem informacją, finansami i zasobami ludzkimi.

 

Praca po studiach

Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zastosowania e-commerce w różnych środowiskach zawodowych; specyfiki funkcjonowania społeczności internetowych; efektywnych strategii e-marketingowych.

Kompetencje absolwentów e-commerce cenione są m.in. w: działach e-commerce, firmach prowadzących handel za pośrednictwem Internetu, firmach projektujących i wdrażających nowoczesne rozwiązania sprzedaży cyfrowej. Osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą aplikować np. na stanowiska doradcze, kierownicze, analityczne czy eksperckie. Ponadto są one przygotowane do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie.

Absolwent e-commerce może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • przedsiębiorstwa, korporacje
  • ośrodki badawcze
  • instytucje międzynarodowe
  • urzędy, biura doradcze
  • jednostki administracji rządowej i samorządowej
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

E-commerce to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.

 

Zarządzanie studia w Warszawie

Zarządzanie jest interdyscyplinarnym kierunkiem, który pozwala studentom rozwinąć w szczególności zdolności związane np. w organizacją pracy, koordynowaniem działania zespołu, analizowaniem złożonych baz danych, projektowaniem efektywnych kampanii reklamowych czy nawiązywaniem kontaktów biznesowych.

Uczelnie w Warszawie oferują studentom zarządzania możliwość wyboru jednej z wielu ścieżek kształcenia. Dzięki temu absolwenci specjalizować się mogą np. w marketingu i reklamie, finansach i rachunkowości, doradztwu zawodowemu, zarządzaniu informacją i bezpieczeństwem cyberprzestrzeni czy budowaniu strategii e-commerce. Kompetencje tych osób cenione są szczególnie m.in. na stanowiskach kierowniczych, doradczych, urzędniczych czy analitycznych.

Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Warszawie

kierunki studiów w Warszawie

 

Komentarze (0)