Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie marką i wizerunkiem firmy umożliwia zdobycie niezbędnych do zarządzania marką w różnych branżach wiedzy i umiejętności. Nauczysz się przygotowywać i wdrażać strategię marki, zdobędziesz kompetencje do zarządzania wizerunkiem firmy bądź organizacji, a także kreowania oferty przedsiębiorstwa, budowy kapitału marki oraz konstrukcji portfela marek.
W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: strategie marketingowe, zarządzanie relacjami z klientem, public relations i corporate identity, pozycjonowanie cenowe marek, kreowanie silnej marki, wizerunek a konkurencyjność firmy.
Abiturienci mogą pracować w agencji brandingowej, agencji reklamowej, organizacji non-profit, dziale marketingu. Zatrudniani są na stanowisku brand managera, a także specjalisty organizacji i zarządzania, specjalisty ds. analiz i sprawozdawczości oraz menedżera/kierownika średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach.