Animacja społeczno-kulturalna i zarządzanie projektami to nowatorska, a zarazem kompleksowo opracowana propozycja kształcenia, doskonale wpisująca się w zapotrzebowania współczesnego rynku pracy.
Abiturienci zatrudniani są w klubach muzycznych i studenckich, działach szkoleniowych firm, działach HR, działach edukacyjnych muzeów, galeriach, centrach sztuk, agencjach koncertowych i artystycznych, agencjach public relations, agencjach eventowo-marketingowych, szeroko pojmowanych mediach. Zajmują się organizacją imprez kulturalnych, zarządzają projektami kulturalnymi, pracują w charakterze menedżerów w sektorze kultury.
W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: twórczość w animacji społeczno-kulturalnej, rewitalizacja i gentryfikacja w przestrzeni życia społecznego, źródła i sposoby finansowania projektów, marketing projektów społeczno-kulturalnych, europejskie modele pracy społecznej i kulturalnej, koncepcje i nurty współczesnej animacji społeczno-kulturowej, kapitał społeczny i kulturowy – współczesne wyzwania.