Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych to nowoczesna propozycja kształcenia, która odpowiada na oczekiwania współczesnego rynku pracy. Studia przeznaczone są dla osób, które chcą zajmować się rozwiązywaniem problemów sprzedażowych w firmie, projektować i udoskonalać rozwiązania dystrybucyjne.
W trakcie realizowanych przedmiotów studenci nabywają wiedzę i umiejętności w obszarze funkcjonowania handlu i instytucji rynkowych, marketingu, dystrybucji, negocjacji i technik sprzedaży, nowoczesnych technologii wspomagających sprzedaż, strategii merchandisingowych. Uczą się analizować, planować i oceniać efekty swoich działań.
Możesz być zatrudniony/a na przykład w charakterze kierownika ds. sprzedaży (sales menager), kierownika ds. planowania sprzedaży, specjalisty ds. kontaktów z klientami (client service manager), przedstawiciela handlowego (sales representatives), merchandisera, menadżera zespołów sprzedażowych, specjalisty ds. obsługi klienta, analityka sprzedaży, doradcy klienta detalicznego/korporacyjnego.