E- commerce to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w świat handlu elektronicznego. Pozwala pozyskać gruntowną wiedzę i liczne umiejętności w zakresie prowadzenia działań handlowych w Internecie oraz wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych. W toku nauki studenci E- commerce zaznajamiają się z: zasadami budowy systemów elektronicznej wymiany danych i dokumentów, zasadami prowadzenia badań rynku, wdrażaniem rozwiązań dotyczących marketingu online, zarządzaniem sklepem internetowym, podstawami projektowania stron internetowych oraz zasadami bezpieczeństwa i ochrony danych.
E- commerce to ścieżka kształcenia odpowiadająca potrzebom i wymaganiom współczesnego rynku. Oprócz wiedzy, dotyczącej instrumentów konkurowania w przestrzeni wirtualnej, zarządzania strategicznego, prawnych aspektów handlu czy systemów płatności, studenci nabywają cennych umiejętności przede wszystkim w zakresie: administrowania systemami informatycznymi, zarządzania treścią, zarządzania projektami e- commerce i w mediach społecznościowych, finansowania projektów, analizowania danych, przygotowywania kampanii promocyjnych oraz pomiaru skuteczności działań.
Absolwenci E- commerce posiadają wiedzę i umiejętności, które coraz częściej poszukiwane są na rynku i dzięki którym mogą pracować na takich stanowiskach jak: administrator systemów, programista aplikacji internetowych, administrator portalu internetowego, administrator platform obsługi sprzedaży internetowej, jak również specjalista do spraw e- commerce i e- marketingu.