Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
30.09.2024
Studia na kierunku marketing na Uniwersytecie Łódzkim to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).
Studia na kierunku marketing w UŁ | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia I stopnia |
Czas trwania | 3 lata (studia I stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym. Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.
Progi punktowe na kierunek marketing - Uniwersytet Łódzki
Kandydaci na Uniwersytet Łódzki ubiegający się o przyjęcie na studia stacjonarne 2024/2025 na kierunek marketing musieli uzyskać co najmniej 440 pkt., ponieważ tyle wynosił minimalny próg punktowy.
Sprawdź progi na Uniwersytet Łódzki
Marketing główne przedmioty:
Uniwersytet Łódzki to jeden z wyraźniejszych punktów na mapie szkolnictwa wyższego. Na liście oferowanych kierunków kształcenia, pod literą „M” znajduje się Marketing, prowadzony na studiach pierwszego stopnia.
Skierowany jest do osób zainteresowanych obszarem badań rynku, Public Relations, reklamy, czy mediów społecznościowych. Studenci rozwijają umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności, a także uczą się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.
Sprawdź
Uniwersytet Łódzki kierunki studiów
Na liście realizowanych przedmiotów znajdują się następujące zagadnienia: badania marketingowe, zachowania nabywców, nowoczesne technologie w marketingu, marketing międzynarodowy, podstawy działalności biznesowej. Zdobytą wiedzę i rozwinięte umiejętności absolwenci Marketingu na UŁ mogą wykorzystać w roli specjalistów do spraw marketingu i handlu, specjalistów do spraw reklamy, menedżerów marki, doradców klienta, analityków trendów rynkowych, specjalistów do spraw public relations.
Adam, student Marketingu mówi:
„Studia powinny być innowacyjne, nowoczesne, aby wykształcenie odpowiadało zapotrzebowaniu rynku pracy. Dlatego wybrałem Uniwersytet Łódzki. Studiując Marketing pozyskuję aktualną wiedzę, poznaję najnowsze trendy i kierunki rozwoju. „
Studia na kierunku marketing prowadzone są przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zlokalizowanego przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.
Kontakt:
tel. (0-42) 635 50 51
STUDIA W ŁODZI - ważne informacje
MARKETING - ważne informacje
Absolwent kierunku Marketing na Uniwersytecie Łódzkim może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing na Uniwersytecie Łódzkim może znaleźć zatrudnienie jako:
STUDIA I STOPNIA
W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku marketing brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:
język obcy nowożytny, geografia, historia, informatyka, matematyka, wiedza o społeczeństwie, biologia, chemia, fizyka
Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Łódzki
# MUSISZ TO WIEDZIEĆ |
Jakie studia zarządzanie wybrać
Studia na kierunku Marketing - wszystko co musisz wiedzieć