Psychologia biznesu

Psychologia biznesu

Artykuł archiwalny

Kierunek może nie być dostępny w ofercie uczelni. Informację należy zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Psychologia biznesu – Collegium Humanum / Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Psychologia powiększa obszar swojego oddziaływania i pomaga efektywnie funkcjonować w różnych przestrzeniach i dyscyplinach. Jedną z nich jest biznes. Nie od dzisiaj wiadomo, że nowocześni menedżerowie sięgają po wiedzę specjalistów dobrze wiedząc, że na znajomości psychologii można oprzeć kampanie reklamowe, zarządzanie pracownikami, czy projektowanie działań reklamowych. Na tych, którzy chcieliby zostać wspomnianymi specjalistami czeka Psychologia biznesu, w Collegium Humanum w Warszawie.

Psychologia biznesu to jedna z licznych specjalności, które możemy studiować na kierunku Zarządzanie w warszawskim Collegium Humanum. Założeniem kształcenia jest przygotowanie do efektywnego działania biznesie, a dokładniej rzecz ujmując pozyskanie wiedzy i umiejętności prowadzących do zrozumienia ludzi oraz ich motywacji, jak również zdobycie wiedzy temat budowania relacji i skutecznego zarządzania ludźmi dla osiągania lepszych efektów biznesowych. Specjalność stanowi połączenie wiedzy teoretycznej z zakresu psychologii z umiejętnościami praktycznymi z obszarów takich jak: coaching, mentoring, negocjacje czy zachowania konsumenckie. Umożliwia rozwinięcie umiejętności w opracowywaniu i wdrażaniu systemów motywacyjnych, negocjowania i rozwiązywania konfliktów, skutecznej reklamy, zarządzania HR oraz pracy z klientem.

Osoby, które wybiorą specjalność Psychologia w biznesie w Collegium Humanum będą realizować program, na który składają się następujące przedmioty: trening umiejętności menedżerskich, zarządzanie efektywnością, zarządzanie zmianą, negocjacje i mediacje, marketing polityczny i kampania marketingowa, psychologia zarządzania zasobami ludzkimi, psychologia pracy, organizacji, przywództwa i team management, zarządzanie relacjami z klientem, public relations i zarządzanie wizerunkiem, teoria argumentacji i perswazji, psychologia rozwoju osobistego, psychologia ryzyka i inwestowania, trening interpersonalny, motywowanie godnościowe pracowników.

Efektem prowadzonego w ramach specjalności programu ma być pozyskanie konkretnych umiejętności. Absolwenci Psychologii biznesu mają charakteryzować się zdolnościami sprawnego zarządzania zespołem i przywództwa, właściwego dobierania kadry, procesu rekrutacji, wdrażania pracowników i rozwijania ich potencjału w organizacji, wykorzystywania mechanizmów wywierania wpływu do skutecznych negocjacji i mediacji oraz tworzenia wizerunku narzędziami PR. Z tak szerokim wachlarzem umiejętności znajdą oni zatrudnienie w działach HR, działach marketingu, działach sprzedaży, firmach rekrutacyjnych, urzędach państwowych, agencjach reklamowych, firmach public relations, poradniach i gabinetach psychologicznych.

W Warszawie ścieżek kształcenia jest bardzo wiele, co nierzadko powoduje zagubienie wśród młodych ludzi. Która specjalność będzie lepsza, i na dodatek w której uczelni?

 

Jakie ma Collegium Humanum w Warszawie opinie?

Wiktoria, studentka Psychologii biznesu mówi:

„Przyznaję, że miałam duży problem z wyborem uczelni oraz konkretnej ścieżki swojego kształcenia. Wiedziałam, że chcę studiować psychologię, ale zupełnie nie potrafiłam określić którą jej gałęzią się zająć. Z pomocą przyszło Collegium Humanum, które dało mi olbrzymi wybór.”

 

Wiedza, którą możesz zdobyć studiując Psychologię biznesu:

Absolwent specjalności Psychologia biznesu w Collegium Humanum w Warszawie może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • prowadzenia szkoleń i prezentacji biznesowych,
  • zarządzania zespołem,
  • projektowania działań marketingowych,
  • przeprowadzania procesu rekrutacji i właściwego dobierania kadry.

 

Praca, czyli gdzie będziesz mógł pracować po specjalności Psychologia biznesu:

Absolwent specjalności Psychologia biznesu w Collegium Humanum w Warszawie może znaleźć zatrudnienie w:

  • działach HR,
  • działach marketingu,
  • działach sprzedaży,
  • firmach rekrutacyjnych,
  • urzędach państwowych,
  • agencjach reklamowych,
  • firmach public relations,
  • poradniach i gabinetach psychologicznych.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Komentarze (0)