Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr

18.03.2024

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe- reklama, branding, public relations – Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie rekrutacja 2024/2025

Chyba każdy spotkał się z takimi pojęciami jak: reklama, PR, czy komunikacja wizerunkowa. Nawet jeśli nie zdajemy sobie sprawy z siły tych zagadnień, to mamy z nimi do czynienia każdego dnia, oglądając serwisy informacyjne, czytając artykuły na stronach internetowych, zapoznając się z produktami wchodzącymi na rynek. Reklama, public relations, branding to różnego rodzaju działania, które mają na celu nie tylko skupienie naszej uwagi, ale również zbudowanie świadomości, czy wywołanie określonych uczuć. Brzmi skomplikowanie? Tym działaniom poświęcony jest kierunek studiów – Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations, który oferuje Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie.

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, pr w UPJP KRAKÓW
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Kształcenie na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie umożliwia pozyskanie wiedzy w zakresie najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego, strategii public relations, projektowania promocyjnego, reklamy. Studenci zaznajamiają się między innymi z technikami i metodami autoprezentacji, projektowaniem i kreowaniem marki, tworzeniem fotografii wizerunkowej, czy zasadami budowania relacji z klientem.

 

Program studiów i przedmioty

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe- reklama, branding, public relations główne przedmioty:

  • retoryka i perswazja reklamy,
  • makroekonomia,
  • e-marketing,
  • etyka i estetyka komunikowania,
  • statystyka w marketingu i PR,
  • tożsamość i wizerunek marki,
  • język w promocji, marketingu i public relations,
  • zarządzanie finansami i analiza finansowa,
  • marketingowa analityka sieci,
  • narzędzia public relations,
  • zarządzanie reklamą i marką,
  • projektowanie i zarządzanie witryną internetową,
  • ochrona marki i konkurencji,
  • dziennikarstwo w świecie cyfrowym

 

Praca po studiach

Jak przedstawiają się perspektywy zawodowe? Absolwenci studiów na kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi w agencjach reklamowych, agencjach public relations, agencjach kreatywnych, firmach doradztwa wizerunkowego, agencjach eventowych, firmach szkoleniowych.

 

Opinie

Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations jest kierunkiem, który umożliwia pozyskanie szerokiej wiedzy i licznych umiejętności, które mają znaczenie na rynku i często poszukiwane są przez pracodawców. Oznacza to, że osoby zainteresowane tymi zagadnieniami, powinny zwrócić na niego uwagę i dowiedzieć się czegoś więcej na temat uczelni, która ten kierunek realizuje. Jakie ma Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie opinie? Paulina, studentka Komunikowania promocyjno- wizerunkowego- reklamy, brandingu i public relations mówi:

„Studiuję kierunek nowoczesny, dostosowany do potrzeb dzisiejszego rynku, dzięki któremu można zdobyć umiejętności, z którymi bez problemu znajdzie się dobrą pracę. To wszystko na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II. „

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując kierunek Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe:

Absolwent kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • retoryki, erystyki i estetyki wypowiedzi publicznych,
  • projektowania wizerunku i promocji,
  • rzecznictwa prasowego,
  • prawa reklamy,
  • technologii i logistyki marketingu,
  • strategii i technik mediacji i negocjacji,
  • zarządzania marką i reklamą,
  • projektowania graficznego,
  • logistyki kampanii promocyjnych.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe:

Absolwent kierunku Komunikowanie promocyjno- wizerunkowe- reklama, branding, public relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie znajdzie zatrudnienie między innymi w:

  • agencjach reklamowych,
  • agencjach public relations,
  • agencjach kreatywnych,
  • firmach doradztwa wizerunkowego,
  • agencjach eventowych,
  • firmach szkoleniowych.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Komentarze (0)