- kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich (zgodność z oryginałem potwierdza Uczelnia),
- kopia suplementu do dyplomu (zgodność z oryginałem potwierdza Uczelnia) – dotyczy absolwentów, którzy ukończyli studia w latach w których był on wydawany,
- zaświadczenie z ukończonej Uczelni, z wyliczoną średnią z toku studiów ( do dwóch miejsc po przecinku),
- oryginał dowodu wpłaty opłaty rekrutacyjnej,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania,
- kopia dowodu osobistego (zgodność z oryginałem potwierdza Uczelnia),
- 2 fotografie o wymiarach 35 x 45 zgodnie z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
- zdjęcie w wersji elektronicznej,
- oświadczenie kandydata na studia stacjonarne w uczelni publicznej lub studenta przenoszącego się z innej uczelni o kontynuowaniu lub ukończeniu studiów na innych kierunkach studiów stacjonarnych w uczelni publicznej,
- deklaracja wyboru specjalności kształcenia.
§ 10
1. Kandydat wnosi opłatę rekrutacyjną w wysokości ustalonej przez Rektora PWSZ na konto:
PKO BANK POLSKI S.A. II Oddział w Płocku, Nr 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077
z dopiskiem opłata rekrutacyjna, podając stopień i formę studiów ( stacjonarne, niestacjonarne) oraz kierunek.
W przypadku składania dokumentów na kilka kierunków kształcenia kandydat uiszcza stosowną wielokrotność opłaty. Opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi.
2. Kandydatów przyjętych na studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia w roku akademickim 2017/2018 obowiązuje zasada częściowej odpłatności za studia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z poźn. zm.).
3. Senat PWSZ w Płocku określa zasady pobierania opłat a Rektor ustala ich wysokość. Informacje o których mowa w zdaniu poprzednim uczelnia zamieszcza na swojej stronie internetowej.
§ 11
1. Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się 20 lipca 2017 roku.
2. Rekrutacja na studia (w tym uzupełniająca) winna zostać zakończona do dnia 22 września 2017 roku.
§ 12
1. Rektor powołuje Uczelnianą Komisję Rekrutacyjną.
2. W skład Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:
- prorektor ds. studenckich i dydaktyki,
- kierownik działu spraw studenckich i dydaktyki,
- sekretarz komisji, wyznaczony przez rektora spośród nauczycieli akademickich.
3. Przewodniczącym Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej jest prorektor ds. studenckich i dydaktyki.
4. Do zadań Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej należy:
- organizacja i przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego w Uczelni,
- koordynacja pracy Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych,
- nadzór nad pracą Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych,
- koordynacja prac związanych z rozpatrywaniem odwołań od decyzji Wydziałowych Komisji
Rekrutacyjnych w sprawie przyjęcia kandydata na I rok studiów w Uczelni.
5. Rekrutację kandydatów na poszczególne kierunki studiów, przeprowadzają Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne.
6. Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne powołuje Dziekan Wydziału.
7. Przewodniczącym Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej jest Dziekan właściwego Wydziału.
8. Do zadań Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych należy w szczególności:
- podejmowanie decyzji o dopuszczeniu kandydatów do postępowania kwalifikacyjnego,
- przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego,
- przyjmowanie na studia w ramach przewidywanej liczby miejsc,
- przyjmowanie na studia w ramach przewidywanego planu przyjęć na kolejny kierunek
studiów stacjonarnych w uczelni publicznej,
- zawiadomienie (w formie listu poleconego) kandydatów o wynikach postępowania
kwalifikacyjnego,
- podejmowanie decyzji w sprawie przyjęcia na studia niestacjonarne osób, które przeszły
pomyślnie postępowanie kwalifikacyjne i nie zostały przyjęte na studia stacjonarne z powodu
braku miejsc.
9. Komisje Rekrutacyjne nie mogą zmieniać zasad postępowania rekrutacyjnego ustalonych przez Senat PWSZ.
§ 13
1. Określone w § 3 ust. 1 i § 8 ust. 2 postępowanie kwalifikacyjne przeprowadza trzy-osobowy zespół nauczycieli akademickich wyłonionych spośród członków Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej, powoływany przez dziekana wydziału.
2. Zasady powoływania i pracy oraz wynagradzania członków Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych określa Rektor.
§ 14
1. Wyniki postępowania kwalifikacyjnego są jawne.
2. Kandydaci mają prawo w obecności przewodniczącego lub członka Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej wglądu do wyników postępowania kwalifikacyjnego w terminie trzech dni od daty wywieszenia listy wstępnie zakwalifikowanych, w godzinach wyznaczonych przez przewodniczącego komisji. Termin ten w sposób nie budzący wątpliwości należy podać do wiadomości kandydatów.
§ 15
Kandydat może otrzymać zaświadczenie o liczbie punktów uzyskanych w toku postępowania kwalifikacyjnego.
§ 16
1. Na swój wniosek kandydat, który przeszedł pomyślnie postępowanie kwalifikacyjne, lecz nie został przyjęty na dany kierunek studiów stacjonarnych, może ubiegać się o przyjęcie na ten sam kierunek studiów niestacjonarnych bez dodatkowego postępowania kwalifikacyjnego.
2. Decyzję w tej sprawie podejmuje Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna.
3. Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna może wyznaczyć minimalną liczbę punktów wymaganych od kandydatów ubiegających się o przyjęcie w tym trybie na studia stacjonarne i niestacjonarne.
§ 17
1. Po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna ustala liczbę punktów uzyskanych przez poszczególnych kandydatów, a następnie sporządza listę kandydatów kwalifikujących się do przyjęcia na I rok studiów w kolejności wynikającej z uzyskanych punktów i podejmuje decyzje o przyjęciu kandydatów.
2. W ramach liczby miejsc ustalonej dla każdej specjalności Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna dokonuje w pierwszej kolejności przyjęć kandydatów zwolnionych z postępowania kwalifikacyjnego na zasadach określonych w § 5, a następnie dokonuje przyjęć kandydatów według liczby uzyskanych punktów.
3. Uchwały Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej zapadają zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów ostateczną decyzję podejmuje przewodniczący Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
4. Od decyzji Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej służy odwołanie do Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji. Podstawą odwołania może być jedynie wskazanie naruszenia warunków i trybu rekrutacji na studia. Decyzję podejmuje Rektor po rozpatrzeniu wniosku Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej. Decyzja Rektora jest ostateczna.
5. Po zatwierdzeniu listy przyjętych przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną zostaje ona opublikowana poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Niezależnie od tego kandydaci powiadamiani są pisemnie za pośrednictwem poczty o ostatecznym wyniku postępowania kwalifikacyjnego i decyzji Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
6. Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna sporządza protokół z przebiegu postępowania kwalifikacyjnego, w którym wpisuje się uzyskane punkty.
7. Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna sporządza protokół z posiedzenia zatwierdzającego listy przyjętych kandydatów.
§ 18
1. W przypadku nie wykonania naboru podczas postępowania kwalifikacyjnego przeprowadzonego w lipcu 2017 r. dopuszcza się możliwość przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego uzupełniającego.
§ 19
Dziekani Wydziałów PWSZ w Płocku w terminie do 10 maja 2017 r. powołują Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne i wyznaczają ich przewodniczących