Uniwersytet WSB Merito Chorzów

Marketing i sprzedaż

ul. Sportowa 29 

41-506 Chorzów 

Tel.: tel. 32 349 84 74, 

fax. 32 349 84 56

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl

Marketing i sprzedaż

Uniwersytet WSB Merito Chorzów

ul. Sportowa 29 

41-506 Chorzów 

Tel.: tel. 32 349 84 74, 

fax. 32 349 84 56

E-mail: rekrutacja@chorzow.wsb.pl

  • MARKETING I SPRZEDAŻ

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne online
    poziom studiów: I stopnia I stopnia II stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 3 lata 2 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat licencjat magister licencjat

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności Ceny

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Content marketing – tworzenie treści marketingowych
    • E-handel i sprzedaż w nowych mediach
    • E-marketing
    • Innowacyjny marketing
    • Public relations i nowoczesna komunikacja
    • Strategie i techniki sprzedaży

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Content marketing – tworzenie treści marketingowych
    • E-handel i sprzedaż w nowych mediach
    • E-marketing
    • Innowacyjny marketing
    • Public relations i nowoczesna komunikacja
    • Strategie i techniki sprzedaży

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Agencja kreatywna – organizacja i zarzadzanie
    • Digital marketing
    • Marketing w cyfrowej transformacji
    • Psychologia sprzedaży
    • Sprzedaż w innowacyjnym przedsiębiorstwie
    • Nowoczesna sprzedaż

    Studia I stopnia online

    • E-marketing
    • Zarządzanie sprzedażą

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Studia stacjonarne:

    od 5676 zł

    Studia niestacjonarne:

    od 5676 zł

    Dowiedz się więcej

    Źródło: Strony internetowe uczelni (13.06.2024)

    Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

  • MARKETING I SPRZEDAŻ - STUDIA ONLINE

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: online
    Pokaż więcej

    forma studiów: online
    poziom studiów: I stopnia
    czas trwania: 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności Ceny

    Studia I stopnia online

    • E- marketing
    • Zarządzanie sprzedażą

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Dowiedz się więcej

    Źródło: Strony internetowe uczelni (13.06.2024)

    Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet WSB Merito Chorzów.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)