Collegium Da Vinci w Poznaniu

Marketing internetowy

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10

61-719 Poznań

pokój R.005, parter, rotunda

rekrutacja@cdv.pl

697 690 034

697 230 138

Marketing internetowy

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Biuro rekrutacji

ul. Kutrzeby 10

61-719 Poznań

pokój R.005, parter, rotunda

rekrutacja@cdv.pl

697 690 034

697 230 138

  • MARKETING INTERNETOWY

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister licencjat magister

    Studia I stopnia

    Marketing internetowy to nowoczesne studia skierowane do osób planujących budowę swojej kariery w obszarach związanych z przyszłością internetu. Kierunek kształci specjalistów posiadających obszerną wiedzę i umiejętności w dziedzinie komunikacji masowej i spersonalizowanej w środowisku online. Skupia się zarówno na społecznym i kulturowym aspekcie komunikacji, jak i na automatyzacji procesów komunikacyjnych i korzystaniu z nowoczesnych technologii. Nauczanie obejmuje efektywną pracę zespołową, samodzielne realizowanie projektów oraz umiejętność zarządzania firmą.

    Program rozwija również kompetencje z zakresu programowania i analizy internetowej. Akcentuje znaczenie perspektywy użytkownika, architektury informacji oraz optymalizacji stron internetowych. Przedstawia praktyczne aspekty realizacji projektów internetowych o charakterze komercyjnym i społecznym, a także działań storytellingowych w kontekście biznesowym. Kierunek został opracowany we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, będącą liderem w kreowaniu trendów w dziedzinie e-commerce.

    Studia II stopnia

    Marketing internetowy to nowoczesne studia dla osób, które planują rozwijać swoją karierę w dziedzinach przyszłości związanych z internetem. Program ten kształci specjalistów posiadających szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie zarówno masowej, jak i spersonalizowanej komunikacji online. Skupia się na aspektach społecznych, kulturowych oraz automatyzacji komunikacji, wykorzystując nowoczesne technologie.

    Ponadto, uczy efektywnej pracy zespołowej, samodzielnej realizacji projektów oraz umiejętności zarządzania firmą. Program rozwija również kompetencje w programowaniu i analizie danych internetowych, przywiązując uwagę do perspektywy użytkownika, architektury informacji oraz optymalizacji stron internetowych. Dodatkowo, zapoznaje studentów z praktycznymi aspektami realizacji projektów biznesowych i społecznych w Internecie oraz technikami storytellingu. Kierunek ten powstał we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej, która jest prekursorem trendów w e-commerce.

     

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneŚcieżki kształcenia

    Studia I stopnia stacjonarne

    • E-commerce manager

    Studia II stopnia stacjonarne

    • E-commerce manager

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • E-commerce manager

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • E-commerce manager

    STUDIA I STOPNIA

    O przyjęciu na studia decyduje kolejność składania dokumentów.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)