Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
MARKETING I SPRZEDAŻ⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
Pokaż więcej
Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito Warszawa umożliwia pozyskanie wiedzy z zakresu planowania i analiz marketingowych, technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego, projektowania kampanii reklamowych, technik budowania wizerunku marki, technik projektowania produktów i usług.
Kierunek przygotowuje do sprawnego zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, monitorowania działań internetowych, przeprowadzania ankiet i badań marketingowych, czy tworzenia różnego rodzaju materiałów graficznych.
Studenci Marketingu i sprzedaży w WSB Warszawa nabywają licznych umiejętności. Jakie są to umiejętności? Między innymi w zakresie budowania ankiet i przeprowadzania badań marketingowych, zarządzania relacjami z klientem, tworzenia treści audiowizualnych, analizowania i monitorowania skuteczności działań marketingowych, tworzenia strategii public relations, zarządzania komunikacją przedsiębiorstwa w kryzysie.
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia II stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
Studia I stopnia online
MARKETING I SPRZEDAŻ - STUDIA ONLINE⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: online
Pokaż więcej
Zwiń
Studia I stopnia online
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet WSB Merito Warszawa.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.