PSYCHOLOGIA W BIZNESIE⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Studia mają charakter praktyczny. Studenci analizują zachowania różnych grup społecznych, wykorzystując do tego celu wiedzę psychologiczną oraz nauki o zarządzaniu i ekonomii. Zdobywają umiejętności oceny zachowań społecznych i konsumenckich oraz prowadzenia interdyscyplinarnych badań wpływających na aspekty ekonomiczne. Zgłębiają wiedzę dotyczącą budowy marek, tworzenia systemów identyfikacji wizualnej oraz określania preferencji klientów. Studenci kształcą się również w umiejętnościach skupiania uwagi konsumentów, zaspokajania ich potrzeb zakupowych, a nawet kreowania nowych potrzeb.
Zwiń
Wymagania rekrutacyjne Specjalności
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Akademia Nauk Stosowanych Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.