Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO W BIZNESIE - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Studia skierowane są do nauczycieli oraz lektorów języka angielskiego, absolwentów studiów licencjackich lub magisterskich, którzy pracują z osobami dorosłymi, w środowisku biznesowym, na kursach korporacyjnych i instytucjonalnych, lub chciałyby obrać taką
ścieżkę kariery; do osób na stanowiskach specjalistycznych pracujących lub planujących pracę w środowisku międzynarodowym, gdzie na co dzień używany jest język angielski, jak i nauczycieli języka angielskiego, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje językowe o wiedzę biznesową.
Absolwent pogłębi umiejętności praktyczne w zakresie kompetencji językowych w obszarze biznesu, pozna specyfikę organizacji i prowadzenia kursów korporacyjnych i instytucjonalnych, organizacji przeprowadzania warsztatów w środowisku biznesowym, a także uzupełni wiedzą teoretyczną dotyczącą nauczania dorosłych, psychologii biznesu i komunikacji.
Zwiń
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Zielonogórski.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Od zawsze marzyłam o pracy w redakcji. Dziennikarstwo to szereg przedmiotów związanych z pisaniem, marketingiem czy PR... Mogłoby być więcej praktyk pozauczelnianych, chociaż realizujemy wiele projektów. Kadra jest w porządku.
Bardzo lubię języki obce, a w przyszłości chciałabym zostać tłumaczem przysięgłym. Wiele lektoratów, ćwiczenia i wykłady wpływają na poprawę moich kompetencji językowych. W wakacje zaczynam praktyki w biurze tłumaczeń. Nie mogę się doczekać!
Kpina, a nie studia. Co pół roku problemy z indeksami (pogubione) czy kartami (błędne) w dziekanacie. Mnóstwo bezużytecznych przedmiotów niezwiązanych z kierunkiem-byle tylko ECTSy się zgadzały. Wykładowcy? Niektórzy z pasją, zaangażowani i z otwartym umysłem (tylko dzięki nim druga gwiazdka). Niestety, znajdą się też pojedyncze osoby, które (wnosząc w studencką edukację wielkie nic) nie powinny uczyć. Żałuję wyboru tej uczelni i cieszę się, że już ukończyłam ten kabaret.