Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.
Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.
Miejsce: Wrocław, dolnośląskie
Opis stanowiska
Pracujemy jednocześnie nad wieloma nowymi projektami, kolejnymi wersjami oprogramowania dla obecnych klientów jak i utrzymujemy i rozwijamy działające już wdrożenia. Jesteśmy szybko rosnącym działem, w którym ambitni i zmotywowani ludzie znajdą przestrzeń do bardzo szybkiego rozwoju kariery. W wielu obszarach poszukujemy osób chcących dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią siły, która sprawi, że kolejne projekty w ekscytującym obszarze IoT ujrzą światło dzienne.
Obecnie dla dobrze zorganizowanych osób gotowych do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwartych na wyzwania związane z kontaktem z zagranicznymi klientami i rozbudowanymi systemami informatycznymi oferujemy pracę na stanowisku Service Level Manager'a.
Pracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych świata, głównie z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
Z tego stanowiska możliwa jest także ewolucja w kierunku Kierownika Projektu.
TWOJE ZADANIA
Wymagania
Oferujemy