Praca Brand Manager / Kierownik Marki Warszawa, mazowieckie

Praca Brand Manager / Kierownik Marki Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Brand Manager / Kierownik Marki

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować?

  • Zarządzaniem wartością i rozwojem marek RRP w zgodzie z planem rocznym i wytycznymi Group Brand Manager / Kierownika Grupy Marek
  • Monitorowaniem wskaźników oceny kondycji marki oraz rekomendowaniem działań strategicznych/taktycznych
  • Monitorowaniem marek konkurencyjnych i analizowaniem ich na wielu płaszczyznach 
  • Planowaniem, projektowaniem i wdrażaniem konsumenckich kampanii marketingowych - w zgodzie z planem rocznym
  • Koordynowaniem wdrażania inicjatyw produktowych we współpracy ze strukturami lokalnymi oraz globalnymi
  • Zarządzaniem budżetem w części dotyczącej aktywności konsumenckich oraz inicjatyw produktowych
  • Współpracą z agencjami
  • Przeszukiwaniem rynku pod kątem innowacyjnych rozwiązań oraz zbieraniem najlepszych praktyk z innych kategorii/rynków JTI

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w zakresie Biznesu, Marketingu, Ekonomii i/lub Nauk Społecznych (mile widziane)
  • Minimum 4 lata doświadczenia w dziale marketingu, preferowane w sektorze FMCG 
  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży (dodatkowy atut)
  • Znajomość procesów związanych z wprowadzaniem produktów na rynek
  • Zainteresowanie najnowszymi trendami konsumenckimi
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami cross-funkcyjnymi
  • Dobrą znajomość narzędzi MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint 
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, proaktywny styl pracy i niezawodność

Komentarze (0)