MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Marketing i zarządzanie sprzedażą studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing i zarządzanie sprzedażą to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać interdyscyplinarną wiedzę, na którą składają się zagadnienia reprezentujące zarządzanie, ekonomię, psychologię i socjologię. Studenci wybierający tę ścieżkę zaznajamiają się między innymi z: technikami procesu komunikacji marketingowej oraz sprzedaży marketingowej, zasadami zarządzania relacjami z klientami, psychologicznymi uwarunkowaniami reklamy, zasadami zarządzania marką czy też zasadami prognozowania sprzedaży produktów i usług.

Istotnym elementem kształcenia jest także nabywanie i rozwijanie konkretnych umiejętności. Dotyczą one w szczególności: tworzenia strategii i planowania marketingowego, analizy rynku pracy, analizy zachowania konsumentów, zarządzania grupą sprzedawców i przedstawicieli handlowych, zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa, jak również sprawnej obsługi klienta.

Absolwenci Marketingu i zarządzania sprzedażą wyróżniają się wiedzą, umiejętnościami oraz coraz częściej poszukiwanymi na rynku kompetencjami społecznymi. Wszystkie elementy tworzą podstawę do znalezienia pracy między innymi w: przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, agencjach marketingowych, agencjach reklamowych czy agencjach public relations.

 

Uczelnie, gdzie MARKETING I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Lubelska Akademia WSEI

Lubelska Akademia WSEI

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Komentarze (0)