Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing i zarządzanie sprzedażą to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać interdyscyplinarną wiedzę, na którą składają się zagadnienia reprezentujące zarządzanie, ekonomię, psychologię i socjologię. Studenci wybierający tę ścieżkę zaznajamiają się między innymi z: technikami procesu komunikacji marketingowej oraz sprzedaży marketingowej, zasadami zarządzania relacjami z klientami, psychologicznymi uwarunkowaniami reklamy, zasadami zarządzania marką czy też zasadami prognozowania sprzedaży produktów i usług.
Istotnym elementem kształcenia jest także nabywanie i rozwijanie konkretnych umiejętności. Dotyczą one w szczególności: tworzenia strategii i planowania marketingowego, analizy rynku pracy, analizy zachowania konsumentów, zarządzania grupą sprzedawców i przedstawicieli handlowych, zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa, jak również sprawnej obsługi klienta.
Absolwenci Marketingu i zarządzania sprzedażą wyróżniają się wiedzą, umiejętnościami oraz coraz częściej poszukiwanymi na rynku kompetencjami społecznymi. Wszystkie elementy tworzą podstawę do znalezienia pracy między innymi w: przedsiębiorstwach handlowych i usługowych, agencjach marketingowych, agencjach reklamowych czy agencjach public relations.