International place branding to propozycja kształcenia realizowana w języku angielskim. Oferta jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane praktycznym rozwojem marki i zarządzania marką w miastach, regionach, krajach.
Studenci mają niepowtarzalną okazję wpłynąć na poprawę międzynarodowego uznania i rozwoju maki miejsca. Zgłębiają informacje odnoszące się do marketingu miejsc, który widoczny jest wśród społeczności ekspertów oraz różnych instytucji czy organizacji publicznych i prywatnych zaangażowanych bezpośrednio lub pośrednio w branding i marketing miejsc poprzez debatę, rozpowszechnianie wiedzy, działania internetowe.
Fascynujący kierunek pozwala zadbać o rozwój miejsc lokalnych, regionalnych, krajowych. Abiturienci zatrudniani są w administracji państwowej i samorządowej, organizacjach i instytucjach międzynarodowych, instytucjach krajowych współpracujących z zagranicą, przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych.