International Business – Cross-Cultural Aspect to propozycja kształcenia realizowana w języku angielskim. Jest to odpowiedź na zapotrzebowania współczesnego rynku pracy, który zwraca uwagę na pojęcie kultury, odkrywające coraz większą rolę w świecie globalizacji gospodarczej, politycznej i kulturowej.
W siatce zajęć znajdziesz szereg najważniejszych przedmiotów, takich jak: International Marketing, Business Ethics, Human Resource Management, Capital and Financial Markets, International Business Strategy, Mathematical Economics, Corporate Social Responsibility. Studenci mają okazję zgłębiać nauki ekonomiczne, społeczne, prawne, a także zdobywają wiedzę z zakresu marketingu.
W życiu zawodowym absolwenci zajmują się budowaniem i rozwijaniem biznesu we współczesnym środowisku biznesowym, który ma charakter międzynarodowy. Zdobywane kompetencje pozwolą czerpać korzyści generowane dzięki biznesowi kulturalnemu i różnorodności gospodarczej, a także umożliwią przeprowadzanie analizy zagrożeń biznesowych, a co za tym idzie – uniknięcie niepotrzebnego ryzyka.