Zarządzanie jakością to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać wiedzę na temat procesów zachodzących we współczesnej gospodarce. Zarządzanie jakością jest zbiorem procesów, norm i funkcji biznesowych, których celem jest nieustanne doskonalenie jakości, aby móc spełniać bądź przekraczać oczekiwania i wymagania klientów. Studia zwracają zatem uwagę na innowacyjne formy zarządzania, jak również wprowadzają w przestrzeń rozmaitych zagadnień, od rekrutacji pracowników po sztukę prowadzenia negocjacji.
Zarządzanie jakością to praktyczna ścieżka nauczania. Studenci zaznajamiają się między innymi z: metodami i narzędziami zarządzania jakością, normami i standardami w poszczególnych obszarach działalności organizacji, audytem wewnętrznym, systemem wynagrodzeń i motywacji czy systemem szkoleń i doskonalenia pracowników. Reasumując, uczą się jak zarządzać zasobami firmy wykorzystując do tego nowoczesne technologie oraz metody menedżerskie.
A jak może wyglądać przyszłość zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy na stanowiskach specjalisty do spraw zarządzania jakością, specjalisty do spraw zapewnienia jakości, inżyniera jakości czy specjalisty do spraw systemu zarządzania jakością.