Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:
Zwiń
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Wymagane przedmioty:
język obcy nowożytny, język polski lub matematyka oraz 1 przedmiot do wyboru z: filozofia, geografia, historia, informatyka, język łaciński i kultura antyczna, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Sprawdź
przeliczniki punktów Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Studia stacjonarne:
bezpłatne (limit: 100)
Studia niestacjonarne:
-
Źródło: Strony internetowe uczelni (10.06.2024)
Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Jako osoba studiująca ten kierunek mam mieszane uczucia. Sam opis kierunku digital media brzmi bardzo obiecująco, jednak ma to niepełne odniesienie do programu studiów i sposobu nauczania. Mam wrażenie, że częściej traktuje się nas jako przyszłych dziennikarzy, a nie jako przyszłych specjalistów od marketingu internetowego i pokrewnych dziedzin. Mamy dużo zajęć dotyczących samego dziennikarstwa (o czym nie było mowy w opisie kierunku), a często sami wykładowcy zwracają się do nas ?dziennikarze?. Jest to trochę przykre, ponieważ jeśli chciałbym zostać dziennikarzem, wybrałbym inny kierunek studiów. Czuję się zawiedziony, ponieważ te studia może w 15% mają związek z samymi digital mediami i marketingiem internetowym. Osobiście nie poleciłbym z czystym sumieniem studiowania tego kierunku