Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie

ul. Kanonicza 25, 

31-002 Kraków

E-mail: rekrutacja@upjp2.edu.pl

Tel: 012 37 08 670

Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

ul. Kanonicza 25, 

31-002 Kraków

E-mail: rekrutacja@upjp2.edu.pl

Tel: 012 37 08 670

  • DIGITAL MEDIA - KREATYWNOŚĆ, ANALIZA, ZARZĄDZANIE

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat licencjat

    Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

    • poznania nowych technologii medialno-komunikacyjnych,
    • wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu,
    • kreatywności wirtualnej poprzez innowacyjne aplikacje,
    • analityki sieci przy pomocy nowoczesnych narzędzi np. big data, SEO, SMM,
    • nowoczesnych metod badania użytkowania mediów, np. eyetracking i biofeedback, dla celów performance marketing,
    • funkcjonalności i i użyteczności social media,
    • tworzenia, ekonomii i zarządzania digital biznes.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności Ceny

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Analityka sieci – big data, seo, performance marketing
    • Digital biznes – tworzenie, ekonomia, zarządzanie
    • Kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Analityka sieci – big data, seo, performance marketing
    • Digital biznes – tworzenie, ekonomia, zarządzanie
    • Kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design

    STUDIA I STOPNIA

    Wymagane przedmioty:
    język obcy nowożytny, język polski lub matematyka oraz 1 przedmiot do wyboru z: filozofia, geografia, historia, informatyka, język łaciński i kultura antyczna, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    Sprawdź
    przeliczniki punktów Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

    Studia stacjonarne:

    bezpłatne (limit: 100)

    Studia niestacjonarne:

    -

    Dowiedz się więcej

    Źródło: Strony internetowe uczelni (10.06.2024)

    Szczegółowe informacje odnoszące się do wysokości opłat za studia, płatności ratalnych, opłat rekrutacyjnych, a także ewentualnych promocji i zniżek znajdziesz na stronach internetowych uczelni klikając powyższy link "Dowiedz się więcej". Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (1)

M Ocena odpowiedz

Jako osoba studiująca ten kierunek mam mieszane uczucia. Sam opis kierunku digital media brzmi bardzo obiecująco, jednak ma to niepełne odniesienie do programu studiów i sposobu nauczania. Mam wrażenie, że częściej traktuje się nas jako przyszłych dziennikarzy, a nie jako przyszłych specjalistów od marketingu internetowego i pokrewnych dziedzin. Mamy dużo zajęć dotyczących samego dziennikarstwa (o czym nie było mowy w opisie kierunku), a często sami wykładowcy zwracają się do nas ?dziennikarze?. Jest to trochę przykre, ponieważ jeśli chciałbym zostać dziennikarzem, wybrałbym inny kierunek studiów. Czuję się zawiedziony, ponieważ te studia może w 15% mają związek z samymi digital mediami i marketingiem internetowym. Osobiście nie poleciłbym z czystym sumieniem studiowania tego kierunku