Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
FIZJOLOGOPEDIA - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Celem studiów podyplomowych Fizjologopedia jest podniesienie kompetencji logopedów w zakresie poznania i wykorzystania elementów fizjoterapii w diagnozie, terapii i rehabilitacji pacjentów logopedycznych w każdym wieku.
- do kogo adresowane: studia są adresowane do logopedów i neurologopedów
- kwalifikacje po ukończeniu studiów: studia doskonalące
Zwiń
LOGOPEDIA - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Celem studiów podyplomowych Logopedia jest wyposażenie absolwenta w kompetencje niezbędne do diagnozy, terapii i rehabilitacji osób z zaburzoną mową, a także do podejmowania działań zapobiegających ich powstawaniu. Absolwenci przygotowani są do realizacji zadań zawodowych logopedy i nauczyciela logopedy.
- do kogo adresowane: studia są adresowane do absolwentów studiów I lub II stopnia lub jednolitych magisterskich posiadających nienaganną wymowę oraz poprawnie posługujących się językiem polskim
- kwalifikacje po ukończeniu studiów: przygotowanie w zakresie logopedii.
Zwiń
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Zielonogórski.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
CM UZ ma swoją specyfikę przez to, że niektóre zajęcia odbywają się poza Zieloną, co czasem powoduje obsuwy w ogłaszaniu planów zajęć klinicznych, ale dla mnie najważniejszy jest efekt końcowy, czyli to ile jestem w stanie nauczyć się, żeby bez lęku podjąć pracę w zawodzie lekarza. Ogólnie rzecz biorąc poziom kadry i nauczania jest bardzo wysoki (bywają też wyjątki...), grupy studenckie małe, przez co można z zajęć wynieść o wiele więcej niż w tzw. dużych uniwersytetach. Jako studenci nie jesteśmy anonimowi. Nie mam zastrzeżeń do pracy biura obsługi studenta, ani władz, bo wtedy, gdy byłam w potrzebie uzyskałam odpowiednią pomoc. Uważam, że robią co mogą, a ich podejście oceniam jako prostudenckie. Minusy? - za mało miejsc w porządnych akademikach, za mało osób ma możliwość przeniesienia się na studia stacjonarne.
Na kierunku lekarskim CM UZ studiuję już kilka lat. Kadra nauczycielska jest naprawdę na dobrym poziomie, ludzie na większości przedmiotów chętnie przekazują swoją wiedzę. Jednak nie na wszystkich przedmiotach jesteśmy mile widziani na oddziale i zdąża się, że po prostu nie robimy nic produktywnego. Największym minusem uczelni jest niestety dziekanat. Chaos jaki tam panuje jest nie do opisania. Regulamin studiów jest tylko wtedy ważny kiedy są wymagania wobec studentów, w drugą stronę - zapomnijcie. Sylabusy zmieniają się miesiąca na miesiąc wraz z formą zaliczeń przedmiotów. Plany zajęć wysyłane studentom nie dość, że wysyłane kilka dni przed rozpoczęciem zajęć, to są niekompletne i z nieprawidłową ilością godzin z przedmiotów... Niestety z roku na rok kontakt studentów z władzami uczelni uległ drastycznemu pogorszeniu. Zarówno starsze jak młodsze roczniki podzielają zdanie na ten temat naszego dziekanatu. A co gorsza podzielają je także prowadzący.
Na lekarskim jest bardzo dobry poziom. Polecam z całego serca!
Uniwersytet Zielonogórski pomaga mi zdobyć niezbędną wiedzę, której potrzebuję, by w przyszłości jak najlepiej ratować życie i zdrowie innych ludzi. Jestem na kierunku lekarskim, który wiąże się z ogromną ilością nauki i praktyki. Ale już teraz wiem, że jestem na właściwym miejscu...
Nie pamiętam kiedy po raz pierwszy przyszło mi do głowy, aby zostać lekarzem; zapewne jeszcze w szkole podstawowej. Dlaczego wybrałam sobie taki zawód? Bo jest szlachetny. Pomagać ludziom to przecież cudowna sprawa. Tego uczę się tutaj, na Uniwersytecie Zielonogórskim.