Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Administracja w biznesie to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować osoby chcące pozyskać praktyczne wykształcenie, stanowiące przygotowanie do działania w zakresie prawno- administracyjnego wsparcia biznesu. W toku nauki studenci poznają najistotniejsze regulacje prawne dotyczące działalności gospodarczej, zasady działania administracji oraz relacje między administracją publiczną a podmiotami prywatnymi, zagadnienia audytu i kontroli zarządczej czy zasady zarządzania projektami.
Studenci Administracji w biznesie zdobywają specjalistyczną wiedzę, jak również rozwijają konkretne umiejętności, które dotyczą przede wszystkim analizowania i interpretowania zjawisk występujących w zakresie obsługi administracyjno- prawnej przedsiębiorstw i zarządów spółek.
Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Administracji w biznesie mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: przedsiębiorstwach, urzędach miejskich, urzędach gminnych, urzędach marszałkowskich, starostwach powiatowych, biurach rachunkowych, organizacjach pozarządowych.