ADMINISTRACJA W BIZNESIE

ADMINISTRACJA W BIZNESIE

Administracja w biznesie studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Administracja w biznesie to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować osoby chcące pozyskać praktyczne wykształcenie, stanowiące przygotowanie do działania w zakresie prawno- administracyjnego wsparcia biznesu. W toku nauki studenci poznają najistotniejsze regulacje prawne dotyczące działalności gospodarczej, zasady działania administracji oraz relacje między administracją publiczną a podmiotami prywatnymi, zagadnienia audytu i kontroli zarządczej czy zasady zarządzania projektami.

Studenci Administracji w biznesie zdobywają specjalistyczną wiedzę, jak również rozwijają konkretne umiejętności, które dotyczą przede wszystkim analizowania i interpretowania zjawisk występujących w zakresie obsługi administracyjno- prawnej przedsiębiorstw i zarządów spółek.

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Administracji w biznesie mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: przedsiębiorstwach, urzędach miejskich, urzędach gminnych, urzędach marszałkowskich, starostwach powiatowych, biurach rachunkowych, organizacjach pozarządowych.

 

Uczelnie, gdzie ADMINISTRACJA W BIZNESIE jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi

WSHIU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu

WSHIU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu

Administracja stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Akademia WSB w Gliwicach

Akademia WSB w Gliwicach

Administracja stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)