Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Digital marketing to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych wejściem w świat nowoczesnego marketingu, a mówiąc dokładniej zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie działań i strategii wykorzystujących różne aspekty cyfrowych technologii w celu promocji produktów lub usług. Studenci tej ścieżki kształcenia dowiadują się jak wykorzystać możliwości mediów społecznościowych i Internetu do kreowania przekonujących kampanii, prowadzić firmę bądź zespół oraz zarządzać projektami.
Studenci Digital marketingu poruszają się po licznych zagadnieniach. Spotykają się z planowaniem strategicznym w marketingu internetowym, pozycjonowaniem lokalnym, kampaniami marketingowymi, reklamą tekstową i video czy wskaźnikami analityki internetowej. Uczą się jak tworzyć efektywne strategie marketingowe, zarządzać kapitałem ludzkim, przeprowadzać analizę konkurencji czy sporządzać budżet.
Absolwenci Digital marketingu posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy w agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, działach marketingu różnych firm i instytucji czy domach mediowych.