Digital marketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Digital marketing to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych wejściem w świat nowoczesnego marketingu, a mówiąc dokładniej zdobyciem wiedzy i umiejętności w zakresie działań i strategii wykorzystujących różne aspekty cyfrowych technologii w celu promocji produktów lub usług. Studenci tej ścieżki kształcenia dowiadują się jak wykorzystać możliwości mediów społecznościowych i Internetu do kreowania przekonujących kampanii, prowadzić firmę bądź zespół oraz zarządzać projektami.

Studenci Digital marketingu poruszają się po licznych zagadnieniach. Spotykają się z planowaniem strategicznym w marketingu internetowym, pozycjonowaniem lokalnym, kampaniami marketingowymi, reklamą tekstową i video czy wskaźnikami analityki internetowej. Uczą się jak tworzyć efektywne strategie marketingowe, zarządzać kapitałem ludzkim, przeprowadzać analizę konkurencji czy sporządzać budżet.

Absolwenci Digital marketingu posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią podstawę do pracy w agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, działach marketingu różnych firm i instytucji czy domach mediowych.

 

Uczelnie, gdzie DIGITAL MARKETING jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Collegium Civitas w Warszawie

Collegium Civitas w Warszawie

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Marketing i sprzedaż stopień: (I)  (II), czas trwania: 1,5 roku • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Uniwersytet WSB Merito Warszawa

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Master in management stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Akademia WIT w Warszawie

Akademia WIT w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Zarządzanie stopień: (II), czas trwania: 1,5 roku lub 2 lata
tryb: niestacjonarne
Akademia WSB w Krakowie

Akademia WSB w Krakowie

Zarządzanie stopień: (II), czas trwania: 1,5 roku lub 2 lata
tryb: niestacjonarne

Komentarze (0)