Marketing to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych takimi zagadnieniami jak: reklama, promocja, public relations, badania rynku czy media społecznościowe. To studia, dzięki którym można pozyskać dogłębną wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania marketingowego, jak również rozwiązywania problemów decyzyjnych w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.
Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: zachowaniu konsumentów, badaniom marketingowym, budowaniu relacji z klientami, nowoczesnym technologiom wykorzystywanym w marketingu, strategiom sprzedaży, ekonomii behawioralnej czy działaniom prowadzonym w mediach społecznościowych.
Co po studiach? Jakie perspektywy zawodowe rozpościerają się przed absolwentami? Osoby, które ukończyły tę ścieżkę studiów mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: działach marketingowych korporacji międzynarodowych i firm krajowych, w biurach konsultingowych, agencjach badań rynku i reklamy, a także w wydziałach promocji urzędów miast i gmin.