Marketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych takimi zagadnieniami jak: reklama, promocja, public relations, badania rynku czy media społecznościowe. To studia, dzięki którym można pozyskać dogłębną wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania marketingowego, jak również rozwiązywania problemów decyzyjnych w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.

Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: zachowaniu konsumentów, badaniom marketingowym, budowaniu relacji z klientami, nowoczesnym technologiom wykorzystywanym w marketingu, strategiom sprzedaży, ekonomii behawioralnej czy działaniom prowadzonym w mediach społecznościowych.

Co po studiach? Jakie perspektywy zawodowe rozpościerają się przed absolwentami? Osoby, które ukończyły tę ścieżkę studiów mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: działach marketingowych korporacji międzynarodowych i firm krajowych, w biurach konsultingowych, agencjach badań rynku i reklamy, a także w wydziałach promocji urzędów miast i gmin.

 

Uczelnie, gdzie MARKETING jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Łódzki

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku management

Politechnika Lubelska

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" w Warszawie

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku management

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku zarządzanie

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia w Lublinie)

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku management

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia w Szczecinie)

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online

Specjalności na kierunku management

Komentarze (0)