Marketing - Łódź

Marketing - Łódź

Studia na kierunku marketing w Łodzi możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym.

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Status uczelni
Typ uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
Więcej filtrów
Czas trwania
Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Łódzki

Marketing stopień: (I) , czas trwania: 3 lata ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uczelnie, gdzie marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Politechnika Łódzka

Politechnika Łódzka

Wydział Organizacji i Zarządzania PŁ stopień: (I) , czas trwania: 3,5 roku

Specjalności na kierunku marketing w przemyśle

Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Łódzki

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku international and political studies

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej

08.11.2024

Marketing studia Łódź - 2024 | woj. łódzkie

Studia na kierunku Marketing to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata). Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym.

Marketing - Łódź
Studia na kierunku marketing w Łodzi
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)

Opis kierunku

Właściwie każda firma, która chce dotrzeć do potencjalnych klientów, korzysta z narzędzi marketingowych. Specjaliści w tej dziedzinie zajmują się na co dzień m.in. PR-em, reklamą, czy mediami społecznościowymi – podstawową wiedzę na temat tych dziedzin, można zdobyć podczas zajęć. W trakcie studiów można również nauczyć się technik przeprowadzania badań rynku, czy zrozumieć zachowania konsumenckie.

Coraz więcej prywatnych i publicznych przedsiębiorstw otwiera swoje działy promocji lub marketingu – to w nich absolwenci kierunku powinni sprawdzić się najlepiej. Mogą pracować w zawodach specjalistów ds. marketingu, reklamy, social media lub public relations, czy analityków trendów rynkowych.

 
Uczelnie
Studia w Łodzi 2025/2026 na kierunku marketing możesz podjąć w ramach kierunku lub specjalności na 2 uczelniach publicznych: Uniwersytet Łódzki (Wydział Zarządzania UŁ, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ) oraz Politechnice Łódzkiej (Wydział Organizacji i Zarządzania PŁ) oraz 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej: IUniwersytet WSB Merito w Łodzi.
 

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Rekrutacja na studia w Łodzi na kierunek Marketing wymaga od kandydatów egzaminów maturalnych z konkretnych przedmiotów. Przed przystąpieniem do procesu rekrutacyjnego warto sprawdzić, jakie dokładnie wymagania stawia przed kandydatem rekrutacja na studia.

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia 2025/2026 na kierunku Marketing:

  • język obcy,
  • matematyka,
  • informatyka,
  • geografia,
  • historia,
  • WOS,
  • biologia,
  • chemia,
  • fizyka.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING?

Marketing to kierunek studiów oferowany przez szkoły wyższe w Łodzi. Studenci tego kierunku mają możliwość zdobycia interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu m.in. psychologii, socjologii, ekonomii czy statystyki.

Kierunki studiów w Łodzi takie jak Marketing dają studentom możliwość zdobycia nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i umiejętności praktycznych, np. poprzez zajęcia realizowane przez prace zespołowe, gry strategiczne czy symulacje komputerowe.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku Marketing możemy podzielić na:

1. Typ

  • Studia I stopnia (licencjackie)

2. Tryb:

  • studia stacjonarne

     

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Kierunki studiów takie jak Marketing umożliwiają studentom zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu m.in. prowadzenia działalności marketingowej, budowania wizerunku, komunikacji rynkowej czy public relations. Program studiów zakłada również, że studenci zapoznają się z zagadnieniami dotyczącymi np. zarządzania marką, budowania relacji z klientami, badań rynku czy wykorzystania nowych technologii w biznesie.

Studenci kierunku Marketing mogą także zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi działań rynkowych organizacji, psychologii klientów, a także nowych technologii w marketingu, np. sztucznej inteligencji, VR czy digital marketingu. Mają też możliwość zdobycia umiejętności w zakresie narzędzi informatycznych w zarządzaniu, zarządzania procesami operacyjnymi czy zdobycia wiedzy z zakresu psychospołecznych aspektów marketingu.

Program studiów zakłada, że studenci rozwiną także kompetencje społeczne, np. komunikacji interpersonalnej czy innowacyjności oraz zapoznają się z prawem cywilnym i handlowym, finansami i rachunkowością czy marketingiem międzynarodowym.

Przykładowe przedmioty oferowane przez uczelnie w Łodzi na kierunku Marketing: zachowania nabywców, nowoczesne technologie w marketingu, społeczne aspekty zarządzania.

Uczelnie w Łodzi - kierunek marketing:

Uczelnia Forma studiów Poziom studiów  
Uniwersytet Łódzki (Wydział Zarządzania UŁ) stacjonarne, niestacjonarne I stopnia więcej

Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING?

Studia na kierunku Marketing trwają 3 lata (studia I stopnia).

Marketing w Łodzi - czas trwania

Poziom studiów czas trwania otrzymywany tytuł
studia I stopnia 3 lata licencjat

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING

Studia na kierunku Marketing dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. w działach marketingowych i public relations, agencjach marketingowych, mediach, a także jako specjaliści ds. reklamy, public relations albo sprzedaży, specjaliści marketingu społecznego, brand managerowie, copywriterzy czy specjaliści ds. badań społeczno-ekonomicznych. Mogą też znaleźć zatrudnienia jako specjaliści ds. marketingu internetowego, content marketing managerowie czy e-commerce managerowie.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Marketing:

  • copywriter,
  • działy marketingu i public relations,
  • agencje marketingowe,
  • specjalista ds. marketingu internetowego,
  • media,
  • specjalista ds. reklamy/public relations/sprzedaży,
  • specjalista marketingu społecznego,
  • brand manager,
  • specjalista ds. badań społeczno-ekonomicznych,
  • content marketing manager,
  • e-commerce manager.

Poziom i tryb studiów

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing Łódź studia i stopnia


Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing Łódź studia stacjonarne

Marketing Łódź studia niestacjonarne

Marketing w Łodzi

komentarze (0)

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Marketing w miastach