Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing miast i regionów to propozycja kształcenia, która stanowi odpowiedź na zmieniające się warunki funkcjonowania jednostek osadniczych. To propozycja dla lokalnych patriotów, którzy chcieliby uczynić swoje miasto, bądź region ciekawszym, lepszym, dostępniejszym dla turystów. A od czego warto zacząć, aby tak się stało? Od marketingu, bo właśnie na zagadnienia z nim związane kładziony jest największy nacisk.
Studenci Marketingu miast i regionów pozyskują wiedzę wykorzystywaną w działalności jednostek samorządu terytorialnego różnych szczebli. Uczestniczą w zajęciach na temat badań marketingowych, handlu i zarządzania sprzedażą, komunikacji rynkowej, rachunkowości zarządczej, czy zarządzania projektami. Ich największą uwagę skupiają jednak takie zagadnienia jak: badania marketingowe w sektorze komunalnym, marketing terytorialny, czy strategia promocji miast i regionów.
Nowoczesna wiedza związana z miastem i regionem pozwala na realizację projektów marketingowych z zakresu promocji, jak również inicjatyw partnerskich podejmowanych przez samorządy. Co za tym idzie, posiadając szeroką wiedzę i liczne umiejętności można zadbać nie tylko o wizerunek swojego miasta, ale także o napływ inwestycji.