Zadaj pytanie×
FAQ - najczęściej zadawane pytania:
Czy istnieje granica wieku, która ogranicza możliwość podjęcia studiów w systemie stacjonarnym?+
Nie, nie ma granicy wiekowej. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje.
Jakie dokumenty należy dostarczyć po zakwalifikowaniu się na studia stacjonarne I stopnia?+
Do zapoznania z listą dokumentów zapraszamy na naszą stronę internetową: https://wszechnicapolska.edu.pl/kandydaci/zasady-rekrutacji
W jaki sposób i gdzie mogę dostarczyć dokumenty na Uczelnię?+
Dokumenty na uczelnię należy dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji (PKiN, 8 piętro, pokój 803a) lub wysłać pocztą tradycyjną na nasz adres: Dział Rekrutacji, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Czy dokumenty muszę składać osobiście?+
Dokumenty można również wysłać pocztą tradycyjną na nasz adres: Dział Rekrutacji, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Jakie dokumenty muszą być poświadczone notarialnie?+
W przypadku kandydatów z Polski nie wymagamy dokumentów poświadczonych notarialnie. Natomiast w przypadku obcokrajowców wymagamy tłumaczeń przysięgłych.
Czy dokumenty mogą zostać złożone w imieniu kandydata przez upoważnioną osobę?+
Tak, dokumenty mogą zostać złożone przez inną osobę, ważne jednak aby podanie o przyjęcie na studia oraz umowa o kształcenie została podpisana przez kandydata.
Czy kandydaci, którzy znajdują się na liście rezerwowej, też muszą składać dokumenty?+
Każdy Kandydat powinien złożyć dokumenty.
Czy wyniki matur należy wpisywać samodzielnie?+
Nie jest to konieczne.
Czy w procedurze rekrutacyjnej brana jest pod uwagę część ustna egzaminu maturalnego?+
Uczelnia nie stosuje progów punktowych, kryterium przyjęcia na studia jest kolejność zgłoszeń.
Jak wygląda procedura przyjęć dla kandydatów będących laureatami bądź finalistami olimpiad przedmiotowych?+
Osoby, które mają wybitne osiągnięcia są przyjmowane na Uczelnie w pierwszej kolejności.
Na jakiej zasadzie ustalane są progi punktowe dla poszczególnych kierunków?+
Uczelnie nie stosuje progów punktowych, decyduje kolejność zgłoszeń.
W jaki sposób zostanę poinformowany o zakwalifikowaniu do przyjęcia / przyjęciu na studia?+
Podpisana umowa jest wiążąca i tym samym decyduje o przyjęciu na studia.
Czy w dostaniu się na studia ma znaczenie kolejność zgłoszeń?+
Tak, dlatego zawsze prosimy o jak najszybsze składanie dokumentów.
Czy zakwalifikowany do przyjęcia oznacza przyjęty na studia?+
Tak. :)
Czy pełna rejestracja elektroniczna wraz z uiszczoną opłatą rekrutacyjną daje podstawę do rozpatrywania wniosku o przyjęcie na studia?+
Aby Kandydat był przyjęty na studia potrzebujemy również kompletu dokumentów. Dokumenty można składać osobiście bądź przesłać pocztą tradycyjną.
W jaki sposób można dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Opłatę rekrutacyjną, jak również opłaty czesnego należy przesyłać na numer konta Uczelni.
Co wpisać w tytule przelewu?+
W tytule przelewu powinien być wpisany kierunek studiów oraz imię i nazwisko Kandydata.
W jakim terminie należy dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Opłata rekrutacyjna powinna być uiszczona w dniu złożenia dokumentów rekrutacyjnych.
Co się stanie, jeśli nie wniosę opłaty rekrutacyjnej w wymaganym terminie (nie będzie ona zaksięgowana w wymaganym terminie)?+
Wtedy prosimy o jak najszybsze dokonanie opłaty rekrutacyjnej.
Czy przelew muszę zrobić z mojego konta, czy może go zrobić za mnie np. mama?+
Przelew może zrobić inna osoba niż kandydat, ale powinna wpisać w tytule przelewu imię i nazwisko Kandydata oraz kierunek studiów.
Jakie przedmioty brane są pod uwagę w procesie kwalifikacyjnym?+
Wszystko zależy od kierunku studiów.
Czy brak na maturze jakiegoś z punktowanych w rekrutacji przedmiotów, dyskwalifikuje mnie z ubiegania się o przyjęcie na wybrany kierunek studiów?+
Nie, zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych.
O przyjęcie na ile kierunków studiów mogę się ubiegać?+
Złożyć dokumenty Kandydat powinien na 1 kierunek studiów. W razie potrzeby dopuszczamy zmianę kierunku studiów.
W jaki sposób dokonywana jest procedura przeniesienia?+
W przypadku przeniesienia z innej Uczelni, w pierwszej kolejności powinniśmy otrzymać podanie o przyjęcie na wyższy semestr oraz Kartę przebiegu studiów.
Do kiedy i w jakim formacie muszę zamieścić zdjęcie elektroniczne w formularzu rejestracyjnym?+
Zdjęcie powinno być w formacje jpg lub pdf, choć nie ma wymogu umieszczania go w formularzu rekrutacyjnych. Natomiast 2 zdjęcia w formacje 3,5x4,5 cm powinny być dostarczone wraz z dokumentami do Działu rekrutacji.
Wasze pytania:
Nikt jeszcze nie zadał pytania tej uczelni.