Komunikacja i psychologia w biznesie to nowoczesna propozycja kształcenia interdyscyplinarnego. Kierunek umożliwi Ci zdobycie wiedzy psychologicznej, która będzie niezbędna dla zrozumienia drugiego człowieka w biznesie.
Studenci mają szansę rozwijać zdobywaną wiedzę o informacje z zakresu zarządzania sprzedażą i Public Relations. Ofertę specjalizacyjną warto śledzić na stronach internetowych wybranych uczelni.
Kierunek ma charakter w dużej mierze praktyczny. W trakcie zdobywanej edukacji masz szansę zdobywać wiedzę z różnych dziedzin nauki, nie tylko z zakresu psychologii, ale i ekonomii, zarządzania czy nauk społecznych.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku Komunikacja i psychologia w biznesie możemy podzielić na:
1. Typ
-
Studia I stopnia (licencjackie)
2. Tryb:
-
studia stacjonarne
-
studia niestacjonarne
Komunikację i psychologię w biznesie możesz studiować w ramach pierwszego stopnia. Studia licencjackie trwają trzy lata, czyli sześć semestrów.
Stacjonarna forma kształcenia odbywa się od poniedziałku do piątku. Na uczelniach publicznych zajęcia w trybie dziennym odbywają się bezpłatnie w siedzibie uczelni.
Studia niestacjonarne mogą być prowadzone zaocznie, to znaczy, że zajęcia odbywają się w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, lub wieczorowo, gdzie zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku nawet przez cały dzień (mimo umownej nazwy).
Nim zdecydujesz się na studia niestacjonarne, sprawdź, w jakiej formie są one realizowane. Pamiętaj także, że studia niestacjonarne są płatne.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Program kształcenia komunikacji i psychologii w biznesie tworzony jest w interdyscyplinarny sposób. W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: zarządzanie wizerunkiem firmy, Internet w kampaniach komunikacyjnych, tworzenie kampanii PR – zasady, etapy, studia przypadków, etyka w biznesie, podstawy etyki, zarządzanie innowacyjnością, writing – pisemne formy użytkowe dla studentów studiów ekonomicznych.
Bazując na wiedzy z zarządzania, ekonomii i psychologii swobodnie odnajdziesz się w rzeczywistości biznesowej. Nauczysz się projektować działania marketingowe, stosować techniki sprzedaży i wywierania wpływu, a także umiejętnie przeprowadzisz diagnozę organizacji i jej otoczenia oraz będziesz w stanie zaproponować korzystne zmiany.
Studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie diagnozy potrzeb zatrudnienia, prowadzenia procesów rekrutacyjnych, a będą przy tym wykorzystywać narzędzia motywowania, kontroli i oceny pracowników.