Psychologia w biznesie to kompleksowo opracowany kierunek studiów, który umożliwi Ci zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii i zarządzania. Realizowane zajęcia umożliwią Ci przygotowanie się do pracy w obszarze biznesu.
Propozycja kształcenia stanowi odpowiedź na zapotrzebowania współczesnego rynku pracy. Możesz rozwijać się w zakresie coachingu i mentoringu, psychologii menedżera, psychologii sytuacji kryzysowych, psychologii zachowań konsumenckich, International business.
Oferta specjalizacyjna jest zmienna i zależy od zainteresowań studentów, dlatego warto ją śledzić na stronie internetowej wybranej uczelni.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku Psychologia w biznesie możemy podzielić na:
1. Typ
-
Studia I stopnia (licencjackie)
2. Tryb:
-
studia stacjonarne
-
studia niestacjonarne
Psychologię w biznesie możesz studiować w ramach pierwszego stopnia. Studia licencjackie trwają trzy lata, czyli sześć semestrów.
Studia stacjonarne to studia dzienne. Odbywają się bezpłatnie od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.
Studia niestacjonarne mogą być prowadzone zaocznie (zajęcia odbywają się w weekendy od piątku/soboty do niedzieli) lub wieczorowo (zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku nawet przez cały dzień).
Sprawdź, w jakiej formie realizowane są studia niestacjonarne. Pamiętaj, że na uczelniach niepublicznych tryb stacjonarny i niestacjonarny jest płatny.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Interdyscyplinarny kierunek psychologia w biznesie ułatwi poznanie rzeczywistości biznesowej dzięki wiedzy z zakresu zarządzania i psychologii.
W trakcie realizowanych zajęć nauczysz się projektować działania marketingowe, a także wykorzystywać techniki sprzedaży i wywierania wpływu. Z łatwością przeprowadzisz diagnozę organizacji i jej otoczenia, a także będziesz w stanie zaproponować korzystne zmiany.
W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: emocje i motywacja, trening umiejętności interpersonalnych, psychologia różnic indywidualnych, psychologia zarządzania organizacją, postępowanie w sytuacji kryzysowej i wiele innych.
Nauczysz się przygotowywać i przeprowadzać procesy rekrutacyjne. Będziesz umiejętnie wykorzystywać narzędzia motywowania oraz stosować techniki kontroli i oceny pracowników. Zdobędziesz kompetencje sprowadzające się do diagnozy potrzeby zatrudnienia.